Sulanut metamfetamiini muuttuu siniseksi

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Huomasin, että kun PSE-jauheeni sulaa, jauhe muuttuu sinertäväksi. Nyt olen tehnyt metamfetamiinille sulatuskokeen lasin päällä, ja sekin muuttuu siniseksi. Onko mahdollista, että tuotteessani on vielä paljon reagoimatonta Pse:tä? Jos KYLLÄ, niin mikä voi olla syynä siihen? väärä lämpötila??? keittoaika????
Vai onko jokin muu kontaminaatio?

Toivon, että joku voi auttaa minua korjaamaan tämän ongelman.
Kiitos
Ystävällisin terveisin
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Millaisia pillereitä käytät?
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Käytin eri tyyppejä ja kaikki ne muuttuivat sinisiksi lasissa Luulen, että ***** jotain väärin reaktiossa tai puhdistuksessa
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
124
Reaction score
33
Points
28
Hei, herra, tiedättekö, miten kloorifeniramiinimalaatti poistetaan pseudoefedriinihydrokloridipillereistä? Se liukenee aina yhtä hyvin samaan liuottimeen kuin pseudoefedriini.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Niinpä metyyliamiini reagoi alkalimetallien ja sähköpositiivisten metallien kanssa muodostaen sinisiä " elektridejä" , jotka johtuvat liuenneista elektroneista. Tämä on normaalia ja luultavasti se, mitä sinä näet.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Mitä reaktiosekvenssiä käytät?
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Mitä tarkoitat reaktiosekvenssillä?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Birch, Emde, Rp/I, Leukart, mikä pelkistys? On 20 tapaa valmistaa metamfetamiinia, mitä sinä teet?
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Käytän hypofosforista reittiä... punaisella fosforilla, jodilla, efedriinillä, fosforihapolla...
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Minulla on vain ollut, että tapahtuu käyttämällä redphos jodia ajan vapautuminen meni pörröinen valkoinen niin tummansininen kuin kynämuste ok laatu huono tuotto tämä 90-luvun puolivälissä
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Käytän hypofosforista reittiä punaisen phos-jodin kanssa ...
Mitä reittiä minun on käytettävä, että laatu on parempi?
 

Candyshop

Buying through escrow
New seller
Language
🇵🇱
Joined
Jul 13, 2023
Messages
32
Reaction score
19
Points
8
Deals
1
Hei huomasin aiheen foorumilla, joten minulla on kysymys, mitä määriä käytät jodin ja punaisen fosforin , ja ortohapon , reaktioon ??? Anna määrät käyttäen 1 kg efedriiniä????
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Hän ei kuumene liikaa, että reitti on hieno En ole varma, mikä sininen on en koskaan todella tutkinut sitä cuz se ei ollut laatuongelma, vaikka lämpö on minun tärkein epäilys
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Minkä lämpötilan u sanoisi olevan ok tuolle reitille???? käytän 110 - 130 C:n lämpötilaa siihen
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
90 % ajasta veikkaan koiran uuttamista käyttämäsi lääkkeen sisältämästä toisesta aineesta. minulle kävi niin rhinoprontin kanssa.
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Käytin myös rhinoprontia... tuote toimii, mutta se ei ollut niin puhdas kuin haluaisin...
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Kuka tietää, miksi tämä Met muuttuu siniseksi/vihreäksi ?
 

Attachments

  • MkAOcGKxjQ.jpeg
    MkAOcGKxjQ.jpeg
    2.4 MB · Views: 85

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Historian tyhjentävimmän Meth Making -viestipalstan (, Hive-arkisto) haun mukaan "Smurf dope" on seurausta histamiinin salpaajista; Loperamidi, Chorphenimin ja loratadine Ei saada poistettua psuedoefedriinipillereitä ( mahdollisesti jopa koko pillerin shake and bake) ja raudan tai kuparin käyttäminen voi aiheuttaa vihertävän sävyistä 🧑‍🔬
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
miten voin puhdistaa pillereitä siitä?
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Tuo on hyvä kysymys. Antaisin sille aluksi vedettömän asetonin huuhtelun . Jos se ei toimisi, liuottaisin sen kuumaan IPA:han ja juoksuttaisin sen buchner-suppilon läpi toisena. Liuottaisin sen kloroformiin ja lähettäisin sen buchner-suppilon läpi kolmantena ja kokeilisin sitä vedellä toisena (liuottamalla sen ja ajamalla sen buchner-suppilon läpi), koska vesi on halvin liuotin. Klorofineramiini ja loperamidi liukenevat nähdäkseni vesialkoholiin ja kloroformiin joten asetoni on ainoa.toivosi ja siihen se ei luultavasti liukene, eikä myöskään metamfetamiiniin. Joten se on hyvä selitys miksi se on siellä . Loratsdiini EI liukene ve*****, joten se on ainoa toivosi, ellei sinulla ole MEK DMSO:ta tai jotain muuta hyvää.
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Kiitos tuosta hyvästä tiedosta...minä aina klesaan tuot*****i asetonilla ja ***** uudelleenkiteytyksen etanolilla....mutta se muuttuu silti siniseksi.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Aloitan yleensä kirjoittamisen ja juuri ennen kuin painan returnia ***** kolmen minuutin mittaisen tutkimuksen, ja tutkimuksessa sanottiin, että asiat eivät tule helposti esiin, mikä oli järkevää, koska jos ne tulisivat esiin, niitä ei olisi siinä...
 
Top