Question Looking for a vendor Etsin toimittajaa en löydä sellaista KIIREELLINEN

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
Tarvitsen myyjä bmk tai p2p prekursori toimittaja voi lähettää minulle ALGERIA ANNABA 23000 nopein mahdollinen tapa kiitos kaverit tarvitsen 1kg.
En löydä ketään sen melkein viikon tutkimista.
 

Ashkan23

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 30, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
آOnko minun mahdollista tulla Aasiasta työskentelemään kanssasi työtäsi varten?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
959
Points
113
Deals
1
Kysy kiinalaisilta tällä sivustolla. Katsoitko markkinoita? Täällä olevat kiinalaiset tekevät eskarin. Lapset, muistakaa, KÄYTTÄKÄÄ VITTU HAKUOHJELMAA! Se on säännöissä kirjaimellisesti.
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
Etkö luule, että olen etsinyt enkä löytänyt sitä, miksi postasin tänne? onko tämä tullut mieleesi edes kerran.... joka tapauksessa olen käyttänyt sitä vitun hakutoimintoa, enkä löytänyt sitä, miksi postasin tänne ja ei kiitos...olet niin fiksu osoittamalla nuo kiinteet..... oooh didnt know abt that info sorryyyy....vittu olen lähettänyt viestiä kaikille vitun neljälle heistä tällä foorumilla ennen postausta, joten lopeta ajattelemasta, että olet vitun fiksuin ihminen osoittamalla jotain vitun nob-juttuja...yritän löytää mitä etsin ja olen väsynyt, joten pyydän, en tarvitse valitustasi täällä....im en postaa tätä kotisi e*****...kiitos ymmärryksestäsi...
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
959
Points
113
Deals
1
Täällä on enemmän kuin 4 kiinaa. P2p ja bmk on kielletty maailmanlaajuisesti. Ne ovat sama asia fenyyliasetoni. Voit valmistaa sitä itse. Et voi ostaa sitä mistään laillisesti, ellei sinulla ole asiakirjoja. Jossain elokuvassa, jonka näin kerran, oli repliikki: "Olit niin huolissasi siitä, voisitko tehdä jotain, ettet koskaan miettinyt, pitäisikö sinun tehdä jotain. Metamfetamiinia voi ostaa helpommin kuin fenyyliasetonia. Etsi esiaste, joka on saatavilla, niin sinulla on enemmän onnea. Yritä pysyä rauhallisena. On sinun valintasi, miten reagoit ihmisiin.
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
Kuka sanoi p2p:stä? Luuletko, etten tiedä sitä? Lopeta. Tiedän, että tiedät. Etsi toinen artikkeli. Kiitos kuitenkin.
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
146
Reaction score
81
Points
28
Luulen, että kirjoitustavallasi et saa vastausta..... Tuote on kielletty Kiinassa, joten sieltä sitä ei saa enää. Ei foorumilla eikä sen ulkopuolella. Ota eri reittiä kuin bmk:n kautta. Siellä on lueteltu monia muitakin menetelmiä. Itse yrittäisin käyttää p2np:tä esias*****a, jos olisin heidän paikallaan.
 
Top