Vähemmän voimakas?

Macondor

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
42
Reaction score
9
Points
8
Hei, luin paljon ihmisiä, jotka väittävät, että reaktiot NaBH4: n kanssa whas lees voimakas met, tämä tapahtuu MDMA-synteesille? Luin, että ehkä kyllä...
Vai onko glykidaattien käytöstä lähtöisin vähiten voimakas tuote?
Jos näin on... Miksi näin tapahtuu?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
675
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Kaikilla reiteillä on epäpuhtausprofiili, mutta teoriassa, jos se eristetään tarpeeksi hyvin, ei pitäisi olla eroa loppujen lopuksi, sekundaarinen amiini on sekundaarinen amiini.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
661
Points
93
Deals
8
Teoreettisesti ja empiirisesti, jos sinulla on täsmälleen sama molekyyli eristettynä, ei ole mitään eroa, kaikki nämä "ongelmat" liittyvät vain isomeerien erotteluun, mutta molekyyli on molekyyli riippumatta siitä, mistä se on peräisin, se on todistettava tosiasia.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
43
Points
28
tarkoitatko, että korkea on paljon lyhyempi kuin voisi olettaa? kuulin tällaisia kommentteja virtaavan myöskin
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
661
Points
93
Deals
8
Luulen, että en ota osaa tuollaisiin keskusteluihin on itsestäänselvyys ja ajanhukkaa aina tapahtuu näitä asioita kaikkialla missä tahansa ihmisten kanssa minkä tahansa tuot***** kanssa.
Se on kuin kun valmistat erän, joku ottaa sen ja sanoo, että se ei ole yhtä vahva kuin aina, annat heille saman erän seuraavana päivänä ja he sanovat, että vau, tämä on uskomatonta!
Vaikutukset ja vahvuus liittyvät enantiomeereihin ja epäpuhtauksiin, mutta myös kehon tilanteeseen, joka tapauksessa se on mahdoton keskustelu, joka on aina ollut ja tulee aina olemaan.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
43
Points
28
en ota mitään kantaa tai mitään... työnnän kokaiinia yli 20 vuotta... älä kerro minulle kokonaisuuksista ja heidän kokemuksistaan ja mielipiteistään samasta erästä viikkoja....
sen vain, että useampi kuin yksi mainitsi se tuntui kuin se kestää paljon vähemmän aikaa kokea korkea... en voi tehdä johtopäätöksiä vain mainitsemalla... myös ei ostettu minulta....
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
661
Points
93
Deals
8
En vastannut suoraan viestiinne, vaan puhuin yleisestä keskustelusta, anteeksi väärinkäsitys.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
43
Points
28
Ei hätää, sir 🫡 kaikki hyvin
 

Macondor

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
42
Reaction score
9
Points
8
kertokaa minulle, että glykidaattireitit tekevät "epätasapainon" isomeerien suhteessa ja tekevät "heikomman" molekyylin. minulla on MDMA, jota minun täytyy ottaa 200 mg ja tarvitsen enemmän toinen 100 mg:n kanssa kellun
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
661
Points
93
Deals
8
***** MDMA:ta glykidaatista ja sen vahvempi, jota minulla ei ole koskaan ollut. Luulen, että se koskee enemmän reittiä tai reagensseja kuin glykidaattikysymystä.
 

AKWA

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 19, 2022
Messages
19
Reaction score
10
Points
3
Kokemuksesi perusteella, mitkä reitit l ja reagenssit antavat tuot*****, jolla on näin toivottuja vaikutuksia? Suoritatteko myös lopputuot***** isomeerien erottelua?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
661
Points
93
Deals
8
***** vain enantiomeeriresoluutiota Methissä, MDMA on mielestäni parempi raseeminen, mutta se riippuu kunkin henkilön henkilökohtaisista mieltymyksistä.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
744
Reaction score
1,051
Points
93
On olemassa raportteja, joiden mukaan luonnollisen piperonaalin käyttö antaa parhaan vaikutuksen kuin synteettinen. Teoreettista selitystä ei kuitenkaan ole. Tämä on uusi tutkimusalue. Ehkä synteettisen huonompi laatu (dioksyyliryhmän hajoaminen metoksiksi), ehkä jotain muuta.
 

Macondor

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
42
Reaction score
9
Points
8
Kyllä, ei-synteettinen? piperiinin hapettamisesta otsonilla on varmasti erinomainen Piperonal.
 
Top