[HELP] Ensimmäisen panosreaktorini valitseminen - kiinalainen reaktori vai ei?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
598
Points
93
Hei ihmiset,

minun on aika valita ensimmäinen panosreaktorini.

Välttääkseni useamman kuin yhden reaktorin ostamisen reaktion skaalaamisen aikana ja myös säästääkseni kustannuksia myöhemmässä vaiheessa, haluaisin saada käsiini 100 litran lasireaktorin.
Ostaminen 2-10L:n reaktori, mukaan lukien jäähdytin + tyhjiöpumppu, vain myydäkseni sen uudelleen myöhemmin ostaessani 100L:n reaktorin, vaikuttaa minusta liian suurelta riskiltä.

Mitä kokemuksia teillä on kiinalaisista panosreaktoreista?

Oletan, että USA LABSin kaltaiset yritykset valmistavat myös Kiinassa ja myyvät vain Amazonissa, joten olisiko minun parempi ostaa suoraan kiinalaiselta valmistajalta?

CLEARNET-VAROITUS - TÄMÄ VIESTI SISÄLTÄÄ CLEARWEB-LINKKEJÄ .

Olen saanut useita tarjouksia, jotka haluaisin luetella tässä:

Lab1st

Olen pyytänyt tarjousta ja odotan sitä juuri nyt, mutta ne ovat hyvin kalliita verrattuna muihin. 200L panosreaktori ilman tyhjiöpumppua ja jäähdytintä maksaa 17.500€.

USA LABS

- 100L vaippalasireaktori jäähdyttimellä + tyhjiöpumpulla: 28.049€.
Linkki: https://www.amazon.com/USA-Jacketed...ards/dp/B09T3QLWQT?ref_=ast_sto_dp&th=1&psc=1


YUANHAI:

- 100L Jacketed Glass Reactor: 3.350€
- Kiertävä jäähdytin: 1.000€
- Kiertävä lämmityskylpy: 1.260€
- Vesikiertoinen tyhjiöpumppu: 450€

- 20L Rotavap: 3.150€
- Kiertävä jäähdytin: 2.000€
- Vesikiertoinen tyhjiöpumppu: 450€

- 50L Rotavap: 4.200€
- Kiertävä jäähdytin: 2.250€
- Vesikiertoinen tyhjiöpumppu: 450€

Linkki: https://yuanhuai.en.alibaba.com/

Cincerly,

Koko
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
134
Points
43
Ostetaan sinulle vain aloittaa 20 litran pyöreäpohjainen pullo, 2 tai 3 kaula. Voit tehdä 2 kaulasta, 3 kaulan, jos haluat. Se on paljon halvempaa
Lämmitä se kaasulla ja käytä pitkin yläosaa sekoitinta, jossa on sauva halkaisijaan 20 asti, sinun täytyy ostaa tämä erikseen, koska sekoittimet tukevat vain halkaisijaltaan 6:ta.
Osta myös 10 watin akvaariopumppu ja hyvä lauhdutin.
Lisäksi hyvä lämpömittari ja pH-paperi tai digitaalinen pH-mittari.

on myös suositeltavaa tilata hyvä aloitussarja, koska liittimet ovat puristimissa pulloissa ja paljon muuta.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
134
Points
43
jos ostat euroopan ulkopuolelta, sinun on myös maksettava tuontivero 21 %.
joten 10 000 eurosta tämä on 2100 euroa ylimääräistä.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
598
Points
93

Kiitos kaveri, olet oikeassa - aluksi tuo on luultavasti hyvä ratkaisu, jotta prosessiin ja reaktioon tutustutaan!

Löysin hyviä vaihtoehtoja ja tilaan ne, kiitos!
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
598
Points
93

Eikö lämmitysmanteli tai kuumalevy toimisi yhtä hyvin?
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
134
Points
43
ei 20 litran pulloa varten
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
598
Points
93

Löysin itse asiassa 20L pulloille sopivan 2100W lämmitysmantelin.

Kuulostaa minusta kätevämmältä kuin kaasun tai keittolevyn käyttö.

CLEARNET-VAROITUS


Toinen 3000W


Ensimmäinen on melko halpa ja lämmittää 350 °C:een asti, kun taas toinen voi lämmittää jopa 450 °C:een asti.

NaBH4/CuCL2-reitin kautta 80 °C ei ylitetä ja se sopisi täydellisesti, valitsemallasi P2P-reitillä ne toimisivat myös, koska vaaditaan 165 °C:n lämpötila.

Mitä mieltä olet?
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
134
Points
43

teet sitä, minkä uskot olevan hyväksi sinulle .

En koskaan käytä tuota koska pidän kaasusta niin paljon enemmän ja mikä tärkeintä yläpuolinen sekoitus 1500 t/min
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
598
Points
93

Kokeilen molempia vaihtoehtoja, koska olen nähnyt molempia laboratoriokuvissa verkossa, ja päätän sitten, mikä sopii minulle parhaiten :)


Kiitos neuvoista!
 

adroitsynth

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Missä maassa olet?

Aloittaessani reaktoreiden tilaaminen oli silkkaa hulluutta, nyt kun olen konsultoinut kannabisteollisuudessa jo lähes vuosikymmenen ajan CA:ssa, Yhdysvalloissa. Voin tilata 10 100 litran reaktoria silmää räpäyttämättä.

Voin siis ehkä ampua sinut suoraan tai jopa helpottaa tilausta konsultointiyritykseni kautta. Haluaisin käsitellä "kiinalaista" kysymystä heti alkuunsa. On olemassa lukuisia valmistajia, ja monet niiden tuotteista näyttävät samanlaisilta, mutta voin sanoa kokemuksesta, että joillakin on asianmukainen laadunvalvonta ja toisilla vain epäonnistuu. Kysymys tiivistyy, kun pääset asiakaspalveluun tai vaihtoon/vianmääritykseen.

Mutta pitkä, että on sanottu olla täysin rehellinen, erityisesti kannabiksen teollisuudelle, mikään niistä ei ole väliä, kunhan se on lasia ja pitää nestettä, sinun on hyvä mennä suurimmaksi osaksi. Lisälaitteet ovat toinen asia.

Jotta voisin auttaa sinua parhaiten, missä maassa olet ja mitä haluat tehdä reaktorillasi? Luota minuun, olen nähnyt ja tehnyt kaiken, rakentanut monia miljoonien dollarien laboratorioita ja monia halvempia laboratorioita, jotka kulkevat ympyrää kalliimpien laboratorioiden ympärillä, joissa tohtorit kääntävät sulkuhanoja ja säätimiä.

Jos tarvitset vain lievää lämmitystä ja jäähdytystä sekoittaen, et voi mennä pieleen, jos tarvitset tarkkaa rakentamista ilman ja veden herkkien prosessien tai tarkan lämpötilan hallinnan mukauttamiseksi, tarvitset jonkinlaista ohjausta.

Myös reaktorit soveltuvat hyvin refluksitukseen, mutta eivät tal*****ottoon, ja jos kiteytys on mielessäsi, haluat suodatinreaktorin, jossa on suodatinlevy ja pohja, joka putoaa ulos helppoa keräämistä varten.

Kiinalaiset valmistajat voivat olla erinomaisia lämmityksessä ja jäähdytyksessä, erityisesti hintaan nähden, tyhjiö - ei niinkään.

Kerro minulle kaveri, autan mielelläni!
 
Last edited:

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
598
Points
93
Hei mies,

kiitos paljon palautteestasi.

Tästä huolimatta asun tällä hetkellä Keski-Euroopassa, eikä minulla ole liiketoiminta-alan taustaa millään teollisuudenalalla, joka voisi olla hyödyllinen tilata suuria määriä panosreaktoreita Kiinasta. Tämäkin on tehtävä, joka on tarkoitus toteuttaa muutaman viikon/kuukauden päästä, mutta haluan, että kaikki on valmiina ja paikallaan, kun aika on oikea.

Tavoit*****a on ainoastaan amfetamiinin vapaapohjainen tuotanto.

Oletko avoin yksityiselle keskustelulle?

Olen tarkistanut useita kiinalaisia yrityksiä ja valitsen aina ne (laatuvaikutelman ja hinnoittelun lisäksi), jotka tarjoavat erinomaista asiakaspalvelua koko prosessin ajan.

En ole vielä tehnyt mitään tilauksia, joten aika aloittaa keskustelu olisi kuitenkin erittäin oikea.

PS - En päässyt tililleni n. 2 viikkoon joten palaan täysin takaisin huomisesta lähtien.

Cincerly,

Koko
 
Top