Dead Drops Escrow in dead drops

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Escrow on erinomainen väline kauppojen aikana, erityisesti ostajille. Ongelma voi kuitenkin pulpahtaa esiin, kun ostajat haluavat huijata myyjää. Kun tuote lähetetään postitse, jos maksun viimeistelyssä on ongelmia, on olemassa todisteet paketin toimittamisesta, mutta kuolleiden pudotusten kanssa, kun myyjä piilottaa tuot*****, sitten kun ostaja tulee noutamaan sen, voi helposti ottaa yhteyttä myyjään ja kertoa hänelle, että paketti ei ole siellä ja että ehkä joku on jo noutanut sen, kun se ei ole niin, ja hän voi väittää, että hän ei maksa jotain, jota hän ei ole saanut, kun hän mielellään pilvessä huumeiden kanssa. Ymmärrän että jos on moderaattori hän voi yrittää ratkaista kysymyksen, mutta entä jos escrow on botti? Onko muita ratkaisuja? Puuttuuko minulta jotain perusteluissani? Olen todella kiinnostunut löytämään ratkaisun tähän ongelmaan, escrow on olennainen näkökohta, jos joku, joka haluaa luoda oman uskottavuutensa, mutta, kutsu minua vainoharhaiseksi, minun on todella ajateltava jokaista pientä ongelmaa, joka voi tulla esiin.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
On aina oltava moderaattori, joka käsittelee ongelmatilanteita, jos niitä ilmenee

QueenNefer

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Silti tämä kysymys on laillinen.
Jos joku tietää menetelmän, jolla estetään tällainen huijaus ostajan puolelta, paljasta se rohkeasti.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Man I dont see a good way around that.....I think a good moderator is needed that knows you placed the pack and there wasnt a huge delay in pickup