- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 46
Escrow on erinomainen väline kauppojen aikana, erityisesti ostajille. Ongelma voi kuitenkin pulpahtaa esiin, kun ostajat haluavat huijata myyjää. Kun tuote lähetetään postitse, jos maksun viimeistelyssä on ongelmia, on olemassa todisteet paketin toimittamisesta, mutta kuolleiden pudotusten kanssa, kun myyjä piilottaa tuot*****, sitten kun ostaja tulee noutamaan sen, voi helposti ottaa yhteyttä myyjään ja kertoa hänelle, että paketti ei ole siellä ja että ehkä joku on jo noutanut sen, kun se ei ole niin, ja hän voi väittää, että hän ei maksa jotain, jota hän ei ole saanut, kun hän mielellään pilvessä huumeiden kanssa. Ymmärrän että jos on moderaattori hän voi yrittää ratkaista kysymyksen, mutta entä jos escrow on botti? Onko muita ratkaisuja? Puuttuuko minulta jotain perusteluissani? Olen todella kiinnostunut löytämään ratkaisun tähän ongelmaan, escrow on olennainen näkökohta, jos joku, joka haluaa luoda oman uskottavuutensa, mutta, kutsu minua vainoharhaiseksi, minun on todella ajateltava jokaista pientä ongelmaa, joka voi tulla esiin.