Question Tietoja Crystal Meth -reaktiosta

DanteFox

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei kaikille,

Yritän valmistaa metaa Shake'n Bake -menetelmällä. Olen yrittänyt pari kertaa tehdä sitä. Mutta reaktiossa on aina ongelmia. Reaktiota ei koskaan tapahdu. En tiedä miksi?

Menetelmäni on noin. Amoniumnitraatin (yksi kuppi) ja pseudoefedriinipillereiden (3-4 laatikkoa) lisääminen, sitten kaadetaan bentseeniin tai etanoliin.

Valitettavasti minulla ei ole mitään näistä asioista kaupungissani; Coleman-polttoainetta tai käynnistysnestettä.

Sen jälkeen lisään yhden litiumraidan. Ja lipeää (1/4 kupillista). Mutta asia on se, että tiedän, että reaktio alkaa välittömästi. Mutta minun tapauksessani se ei käynnisty. Mitään ei tapahdu, joten minun on tiedettävä, missä on ongelma! Ensimmäisestä kerrasta lähtien, kun tein reaktion. Se toimi! Käytin Kerosonea tuolloin.

Savustin jauheen pois vain laittamalla ruukun pakastimeen ilman HCL-kaasua. Suodatettuani nes***** vain.

Joten lopuksi, kysymykseni on, miten reaktio tapahtuu uudelleen käyttämällä vain rajallisia huonoja työkalujani lol.
 

Multivitamin

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 12, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
No tarvitset hiilivetyliuotinta kuten Coleman/tolueeni/ksyleeni/keroseeni.Kun met perustuu NaOH:n pullossa se haluaa mennä hiilivetyliuottimeen se ei mene etanoliin.En ole koskaan käyttänyt bentseeniä joten en tiedä siitä mutta pidä mielessä, että pienikin määrä vettä reaktiopullossa voi pysäyttää reaktion tapahtumisen.Varmista aina, että valitsemasi liuotin on mahdollisimman kuiva sekä ammoniakkikaasu että NaOH pullossa ovat emäksisiä, kun paine pullossa kasvaa, se emäksistää efedriini hcl:n efedriinin vapaaksi emäkseksi, joten reaktio voi tapahtua.Pitäytyisin petroolissa.Oletko kokeillut zippo-sytytysnestettä, se on luultavasti saatavilla oleva liuotin useimmissa maissa tähän tarkoitukseen.

Pidä mielessä, että rautakaupan käyttäminen liuottimien ja happojen läh*****ä voi johtaa huonolaatuiseen tuotteeseen.Ravista ja paista on menetelmä, jolla on mahdollisuus tehdä saastunutta tuotetta.Jos sinulla on hyvä efedriinilähde, kokeile sen sijaan klassista koivureaktiota kondensoimalla vedetöntä ammoniakkia.Siitä saadaan paljon puhtaampi tuote kuin s/b:stä voisi koskaan saada.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
959
Points
113
Deals
1
Mainitsemasi menetelmä on kauhea ja tuskin toimii. Onko sinulla linkkiä varsinaiseen menetelmään? Jos pillereitä ei uuteta, kaikki niissä oleva tärkkelys pilaa koko homman. Olen lukenut sata variaatiota menetelmistä, eikä yksikään niistä ollut näin salamyhkäinen. Kirjoitan muistiin, miten myrkyttää ystävänsä reagoimattomalla Sudafedilla ja litiumilla 😅. Huomasin, että tämä ketju oli vanha, mutta vastasin jo, joten oli pakko jatkaa. Minun 😞
 
Top