A-öljystä amfetamiiniksi metanolilla + rikkihapolla

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hei kaikille !
Tarvitsen teitä resepti, jota en tiedä.

Tavallisesti, saadakseni amfosulfaattia a-öljystä, käytin rikkihappoa + asetonia, kuten selitetään täällä : https://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...mine-synthesis-from-p2np-via-al-hg-video.196/

Mutta vähän aikaa sitten minut kutsuttiin katsomaan toista tapaa.
Siihen käytettiin :
- 2 000 ml A-öljyä
- 3 060 ml metanolia
- 440 g 98-prosenttista rikkihappoa

Minun tehtäväni oli vain kuunnella ja tehdä, mitä minulta pyydettiin (en puuttua prosessiin).
Miten se tapahtui :
- Aluksi laitoimme kaikki ainesosat pakastimeen, jotta reaktio rikkihapon kanssa olisi sujuvampi myöhemmin.
- Sitten sekoitimme öljyn metanoliin.
- Noin 10-15min myöhemmin, varmistaaksemme, että liuos oli hyvin sekoitettu, olimme hitaasti happoa ja jatkoimme sekoittamista.
- Lopulta PH oli 7,8. Laitoimme sen pakastimeen 20 tunniksi.
- Koska pakastin oli pieni, lopullinen seos leikattiin 4 osaan. Sekoittamisen päättymisen ja viimeisen osan jääkaappiin laittamisen välillä PH-arvo nousi 8,1:een.
- 2 litran amf-pohjalla saamme aikaan noin 4,5 kg.

Olin hyvin pettynyt sen jälkeen, koska monet kysymykset tulivat, mutta ihmiset, jotka näyttävät minulle, että eivät ole kemisti, vain noudattaa reseptiä heillä on....

Joten ensinnäkin, tiedättekö onko laillinen tapa tehdä amfetamiinisulfaattia a-öljystä ?

Jos emme tee mitään suodatusta, voi liuotinjäämiä olla vielä jäljellä ja ne heikentävät puhtautta?

Riittääkö ph 7,8? Onko se ongelma, jos se nousee 8,1:een?

Lopputulos oli valkoinen, mutta paikallisesti näkyi keltaisia/oransseja täpliä (hyvin paikallisia, eivätkä ne näytä laajenevan).


Saatatte tarvita enemmän tietoa, että olen kielletty sanomasta, vain huomaa minut ;)

ja jos tämä tapaus oli jo toisessa viestissä, olen todella pahoillani epämukavuudesta !

Kiitos kaikille teille !
 

Phanyl666

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 29, 2023
Messages
13
Reaction score
8
Points
3
Toki se on laillista, rahan ansaitsemiseksi ei puhdasta tavaraa...
Minä käyttäisin asetonia, se kuivuu nopeammin ja jättää puhdasta kuivaa jauhetta, ei sitä märkää vitun tahnaa, jonka kuivuminen kestää ikuisuuden...
ph on hyvä, ehkä muutama ml lisää rikkihappoa, jotta kaikki öljy muuttuu eikä jätä hajua tuotteeseen.
Muistakaa, että amfetamiinisulfon on tarkoitus olla kuivaa jauhetta eikä siinä saa olla lainkaan hajua.
Onnea matkaan
 

peaks

See my products
Seller
Language
🇳🇱
Joined
Mar 7, 2024
Messages
38
Reaction score
52
Points
18
Deals
65
Ph 6,8/7 bro lisää rikkihappoa!
 

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Yleensä ***** siitä noin 6/6,5. Mutta tällä kertaa en ollut MC.
Pääasiallinen ero tällä kertaa oli kuin jokin keltainen piste ilmestyi jäädyttämisen jälkeen, ehkä sekoittaminen ei ollut täydellinen....
 

Professor

Don't buy from me
New Member
Joined
May 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Luultavasti tyhmä kysymys, mutta pitäisikö minun jäädyttää peitettynä vai peittämättömänä?
 

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
***** sen kattamattomana, mutta rehellisesti sanottuna en tiedä, onko siinä niin paljon eroa.
 

blockchain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 2, 2024
Messages
31
Reaction score
20
Points
8
Kuinka tiheää suodatinta tulisi käyttää?
 
Top