Question 100 % kokaiinin leikkaus?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Vain teoreettinen, koska en varmasti ole ainoa, jolla on pääsy tällaiseen, mutta jos olisi 100-prosenttista kokaiinia, kuinka paljon leikkaamalla se saataisiin noin katutasolle?

Sanoisin, että ehkä 50 prosenttia keskivertokäytössä olevasta aineesta? 30 prosenttia uskomattomaan kamaan?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
959
Points
113
Deals
1
Olen testaillut melko paljon ja kutsuisin 70 prosenttia siitä, mitä ihmiset odottavat Yhdysvalloissa. Siinä vaiheessa ihmiset sanovat, että se on "hyvä". 85 prosenttia on korkein täällä testaamani taso ja myös korkein paikallisesti testaamani taso. 85% on uusi 99% ja 70% on uusi 90%... Olen kuin salainen sankari baarissa, koska näiden kavereiden vaimot eivät anna heidän käyttää kokaiinia, mutta minä jopa pesen rahat heidän puolestaan. Ihmiset luulevat, että minun täytyy olla he'll kaveri ihmiset ostavat minulle shotteja ja juomia kuin ei olisi huomenna. Sain 85 prosenttia paikallisesta huumausaineesta ja maksoin 350 dollaria 3,5 grammaa kahdesta vuodesta. Ainakin 100 ihmistä sanoi, että se oli parasta kokaiinia, mitä he ovat koskaan saaneet.
 
Top