Question Arbejdsprocesser i europæiske kokainlaboratorier

89WK89

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 9, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Hvad er de grundlæggende arbejdsprocesser i europæiske kokainlaboratorier?

Jeg undrer mig bare over, hvad de laver generelt, for jeg har absolut ingen anelse.
Jeg er ret sikker på, at de ikke importerer kokablade ... så hvad laver de?

Undskyld, hvis spørgsmålet virker forældet, men jeg er ny i dette forum og meget villig til at lære!
 

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
F.eks. at tage kokain ud af tøjet og gøre det til mursten igen.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Det ord, du leder efter, er "troparil", og jeg ved, hvordan man udvikler processen for at få det.
 

riahisunak

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 19, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Troparil er et syntetisk kokain, så hvad er det, du siger, at de laver troparil og sælger som kokain?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Der er mange flere, men jeg nægter at sige noget offentligt om de stoffer, der ikke er testet nok, og som kan give ideer, som jeg med sikkerhed ved ikke kan være gode.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Er det derfor, der er en overdreven mængde norcocain i europæiske prøver? En fyr viste mig et sted, hvor man tester prøver, der er sendt med posten, og af cochise-prøverne var der mange i intervallet 20-50 % norcocain, hvilket er mindst 10, men sandsynligvis 20 gange den naturlige mængde. Jeg tror, det kan være 100 gange, fordi Norco er en metabolit af cochise, men betyder det ikke, at det skal indtages og nedbrydes af enzymer? Norcocain er ikke særlig sundt. Og jeg sammenligner det med kokain, når jeg siger det.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Mærkeligt nok er det ikke kun norcocain, der er aktivt, det ser ud til, at N-atomet kunne være enten O eller S, og aktiviteten ville være den samme (ved molekylær ligandfortrængningsanalyse).
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Den er godt nok aktiv. Jeg kan ikke huske de nøjagtige værdier, men 8t var noget i retning af 10× større sandsynlighed for, at man faldt død om. Jeg kan ikke huske det, og klokken er 6:39, og jeg var også oppe hele natten i forgårs (hvor jeg ramte 60 timer), men ld50 var omkring 2 gram hos en mand på 100 kg. Det gør jeg på et par timer på en tirsdag.
 
Top