Question Hvad er det nemmeste stimulansmiddel at lave derhjemme?

martincrackman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
Hej med dig. Jeg vil præsentere mig selv og sige, at jeg blev afhængig af modafinil, fordi det efter ca. et års konstant brug (200 mg/dag) holdt op med at virke. Så jeg øgede dem, et halvt år gik, og nu tager jeg flere piller om dagen. Jeg har fundet ud af, at i højere doser begynder virkningerne at ligne dem fra amfetamin. Men af flere grunde kan jeg ikke fortsætte med at tage modafinil på denne måde. Oprindeligt ordinerede min speciallæge det til mig for at bekæmpe generel træthed forårsaget af stress, men nu vil hun ikke have, at jeg tager det længere, fordi hun frygter skader på hjerte eller hjerne.
Så jeg forsøger at producere min egen amfetamin eller meth. Jeg har brug for det til at få ting gjort.
Jeg har intet laboratorieudstyr, men jeg kan skaffe, hvad der er nødvendigt. Min viden om kemi er lille, men jeg vil læse bøger og alle de oplysninger, der gives her. Jeg har den nødvendige plads til at indrette et laboratorium. Jeg nægter at købe lort på gaden.
Hvor skal jeg starte?
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
Hej, jeg kan godt lide dit spørgsmål, mand. Det er også det, jeg gerne vil finde ud af. Jeg er også klar til at købe alt laboratorieudstyr her. Jeg har bare brug for kemikeren, lol. Held og lykke til dig, jeg er her selv for at se det igennem.
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
27
Points
28
Det nemmeste er nok amfetamin med p2np via boro-reduktion.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Der er en hel del, der er
1 reagens og 1 reaktant og 2 opløsningsmidler og måske en krysralisering eller måske en protonering og ekstraktion. Hvis du kunne købe phenylmagnesiimbromid eller andre grignarder. Jeg tror, at kaliumpermanganat helt sikkert er lithiumbronze.
 
Top