Looking for a vendor Hvad er den stærkeste bromaz(benzo), der findes, eller andre benzoer?

darknet-princess

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 8, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Jeg leder efter den stærkeste benzo, der kan fås, og vil gerne se renhedsprocent og styrke, er der nogen, der har andre stik end bromaz?
 

dark-flight

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 10, 2023
Messages
43
Reaction score
34
Points
18
Deals
18
Bromazolam,Diclazepam,Flubromazepam
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
De er ikke de stærkeste.
Især bromazolam er ikke så stærk (det er dog en meget funktionel benzo, fordi den ikke er beroligende og ganske sikker).

Hvis du er på udkig efter virkelig stærke benzoer, så prøv dem, der har bemærkelsesværdige effekter ved doser på 0,1 mg:
Flualprazolam
Flubromazolam
Clonazolam

Der findes gule piller med 1 mg Flualprazolam. For normale mennesker kan de ikke undgå at falde i søvn, hvis de bare tager en lille smule af det. Det er utroligt potent og beroligende.

Flubromazolam har det dårligste ry af alle benzoer. Der er nogle rapporter om ofre, der dypper to små krummer, og det næste, de husker, er 10 dage senere, når de vågner op i fængslet efter to bilulykker og flere andre forbrydelser. Selvfølgelig kan de ikke huske det, og det kommer de heller aldrig til.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
Der er virkelig sælgere derude, som sælger dem med en MOQ på 5 g, det vil sige 50000 doser.
Hvem har brug for det?
 

pachemguy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 25, 2023
Messages
22
Reaction score
21
Points
3
Flubromazepam ville helt sikkert være den stærkeste af de tre, jeg kan ikke komme i tanke om andre, der er så lette at få fat i. ATM, hvis du får fat i nogle, så send mig en pm, bror.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
Nej, Flubromazepam er ikke det stærkeste. Se et andet af mine indlæg:
Flualprazolam og Flubromazolam er meget mere potente. Flubromazepam er ikke engang i samme liga.

Note til kemi-eksperterne: -Zolamerne er generelt meget mere potente end -Zepamerne.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
Og en anden bemærkning: Et ekstra fluoratom ser ud til at ændre effekten drastisk i retning af sedation, forvirring og hukommelsestab. F.eks:

Alprazolam -> Flualprazolam
Bromazolam -> Flubromazolam

De venstre er ikke sløvende og ganske sikre. Tilføj et F, og du får monstrene i højre side.
 
Top