Hvad er nationernes fremtid?

Balacubaco

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 16, 2023
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Jeg er meget bekymret for den retning, vi tager, såkaldte folkeregeringer styrer på en totalitær måde og efterlader befolkningen uden en stemme, censur er noget, der bliver almindeligt i et såkaldt demokratisk land, efter min mening er de tegn på en stor borgerkrig og muligvis mellem nationer, fordi mange af vores repræsentanter ikke repræsenterer os, de følger bare en ideologisk dagsorden, der overtager familiens, landets og religionens værdier, vi er ikke længere frie til at udtrykke vores meninger, vi bliver forfulgt, hvis vi ikke er demokrater eller progressive eller til venstre Lad os bede for vores familier og forberede os på det værste.
 

zaners

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 13, 2023
Messages
45
Reaction score
7
Points
8
Det bekymrer mig mere og mere hver dag ... du har ret, repræsentanterne repræsenterer ikke, hvad folk rent faktisk ønsker, de lyver så det driver.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
531
Reaction score
248
Points
43
Jeg kender til mindst to offentliggjorte krige i øjeblikket. Det virker helt sikkert, som om alle går på æggeskaller, mens de samtidig konspirerer mod hinanden. Jeg håber, at det kun er navneopkald og ikke går videre
 
Top