Question Hvad er den bedste kemiske synteserute for MDMA til kommercielle formål på det europæiske marked?

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Jeg har brug for de samme oplysninger, men indtil nu har jeg fået de næste oplysninger.

Den bedste sikre måde er at tage PMK (pulver eller voks) CAS: 28578-16-7 og hydrolysere ham for at fremstille MDP2P (cas: 4676-39-5)

På denne måde ændrede jeg pmk ethylglycidatpulver CAS 28578-16-7 til PMK-olie (MDP2P; cas 4676-39-5).

pmk ethylglycidatpulver CAS 28578-16-7 1 kg.
naoh 240g fermenteret i H2O 1400ml hæld pmk ethylglycidat CAS 28578-16-7
i NaOH+H2O tilbagesvaling 80C 1 time. Efter 1 time afkøles til stuetemperatur.

Tilsæt 728 ml 33% HCL til en blanding af alle ingredienser i en rundbundet kolbe på is. Ved tilsætning af al HCL tilbagesvales 80C 1 time.
Efter 1 time afkøles til stuetemperatur.

Adskil laget af vand, hold laget af olie i bunden.

bagepulver 200g + H2O 2000ml
Hæld olielaget i en blanding af 200 g natron + 2000 ml H2O.
Bland under omrøring i 6-10 minutter, og stop derefter.

Adskil vandlaget, og hold olielaget i bunden.

Tilsæt 1 liter dcm til olieekstraktion i det vandige lag.
Olien, der er ekstraheret med dcm fra vandlaget, blandes med olielaget.
og tørres med vandfrit natriumsulfat.
Inddamp DCM i et bægerglas.

Modtaget PMK-olie (MDP2P; cas 4676-39-5) 550 g pmk-ethylglycidatpulver CAS 28578-16-7 1 kg.

første trin omdannelse af pmk til mpdp2p.....

e og naoh bicarbonatopløsninger vil vise, hvordan man laver en 35% opløsning

1 kilo pmk godt ekstraheret fra mere end 500 ml mdp2p.... afhænger af, hvor meget mere du ekstraherer med dcm

dette trin med at konvertere pmk til mdp2p vil have et øjeblik, hvor du bliver nødt til at forlade din flaske ved 0 grader .... du vil gøre dette med et isbad omkring dit glas .... i beskrivelsen af syntesen vil jeg sende dig flere detaljer ...
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Jeg gætter på, at der er rapporter udgivet af Holland eller nogen derovre, som går i dybden med dette. Jeg har hørt, at leuckart- og ædelmetalkatalysator-hydrogeneringerne er den måde, de store hunde gør det på.
 

Sig

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 30, 2023
Messages
42
Reaction score
27
Points
18
Når du vil vide det på den hollandske måde (kold version) dm me ☺️
 

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
ja hej arbejde med platin ... 1 kg pr. 1 tone pmk
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Er det platin på kulstof? Hvor mange procent?
 

FredDurst

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 7, 2022
Messages
33
Reaction score
10
Points
8
Hvor stor er din hydrogeneringsenhed? Bruger du en shaker eller rører du bare rundt?
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
55
Points
28
Hvad fanden er en katalysator i hydrogenering, jeg har søgt efter information, men jeg forstår det stadig ikke, er det et kemisk produkt, der fremskynder en kemisk proces?
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Det er præcis, hvad en katalysator er. Uden et metal som palladium eller platin vil du ikke kunne hydrogenere PMK eller fremstille mdma.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
Jeg sendte et forkert svar, undskyld.
 

PNicole

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2023
Messages
18
Reaction score
28
Points
3
Katalytisk hydrogenering vil være alt for kompliceret og ikke noget, du vil lære udenad eller let. Jeg kan ikke se, hvordan det kan være en populær reaktion i store laboratorier.

Brug NaBH4-reduktion, der er ikke brug for særligt udstyr. De fleste køber ting som CAS: 28578-16-7 og omdanner det til PMK ret nemt. Du skal bruge en vaccumdestillationsopsætning. Hvad angår den egentlige MDMA-produktion, skal du bruge metylamin i alkohol eller metylamin HCl. Derefter finder du en måde at blande de to på i methanol, mens du holder vanddannelsen lav og absorberet af silicagel eller en anden metode. Derefter tilsætter du blot NaBH4, som er et pulver, til reaktionen under blanding. Du gør det i omkring 8 dele og sørger for, at det forbliver køligt. Når det er gjort, slukkes reaktionen med en lille smule syre eller store mængder vand.

Din MDMA er til stede som en olie, og du skal be*****te, om du skal oversvømme alt med vand, så methanolen ikke længere opløser MDMA'en. Derefter ekstraherer du det med toluen. Eller om du skal destillere reaktionen og vakuumdestillere MDMA-olien.

Dette vil give dig en idé om den mest ligefremme måde.
 

Iris HeScam

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 7, 2023
Messages
28
Reaction score
18
Points
8
Deals
8
PMK etc råmaterialeleverandør, denne serie er vores hovedprodukt
 

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 27, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Personligt foretrækker SWiM methanolisk metylamin (gasset ind i MeOH) + NaBH4 fra MD-P2P i større skala. Men i mindre skala er Al/Hg med nitromethan (i stedet for direkte brug af metylamin!) en virkelig ren og nem vej fra keton til sekundær amin. Udbyttet er meget godt med begge metoder.

Med venlig hilsen,
Ali
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Imo er leuckart det bedste til stor skala. I alle officielle dokumenter om ulovlig narkotikaproduktion nævnes lecukar altid.

Nem at opskalere, nemme ingredienser (ammoniumkarbonat og myresyre)
 

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 27, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Til partier på flere kilo ville jeg faktisk ikke vælge Leuckart-reaktionen. På et halvt kilo kan jeg se, at det fungerer, men i industriel skala er det nok bedst med NaBH4 eller LAH, efterfulgt af Al/Hg. Jeg kan tage fejl, men IMO NaBH4/methylamin i methanol er sandsynligvis den bedste vej til industriel produktion ud af de synteser, SWiM har personlig erfaring med.

Med venlig hilsen,
Ali
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Jeg er ret sikker på, at hollandske medicinlaboratorier bruger leuckart i store partier på flere kilo. Ja, det er ineffektivt og giver et lavt udbytte, men det er enkelt, og reagenserne er billige og nemme at få fat i. Myresyre og ammoniumcarbonat er nemme at få fat i, og man kan erstatte dem med methylamin, som de kan få fat i, så det er meget populært.

Alt dette er baseret på rapporter fra EU.
 

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 27, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Ja, det er uden tvivl en god reaktion. SWiM gjorde det med ammoniumformiat for et stykke tid siden, men jeg går ud fra, at det bare var en skrivefejl med hensyn til karbonatet. Udbyttet er faktisk ret anstændigt, jeg synes bare, der er bedre måder at lave multikilos på. Jeg ville placere Leuckart et sted midt imellem.

SWiM udførte tidligere nogle konsulentopgaver i udlandet for et netværk i den almindelige amfetaminbranche, og de lavede faktisk Al/Hg direkte fra P2NP i stor skala, måske ikke ideelt, men det fungerede, og produktionen var meget hurtig. Så jeg tror, at alt er muligt med tilstrækkelig tilpasning :)
 
Top