Question Hvad er din mening om opioider?

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 21, 2024
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Bør opioider, der sælges, fjernes fra det sorte marked og kun overlades til medicinsk brug?
Er heroin, fentanyl og andre opioider at betragte som elendige og dødelige stoffer?
Bør kartellerne indgå en aftale om at stoppe fremstillingen af opioider?

HHH
 

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 4, 2024
Messages
33
Reaction score
14
Points
8
HaHaHaHa//
Lol LOL Lol...


Som Al Capone sagde
Ikke noget personligt, bare BUSINESS!)


Ingen vil nægte at sælge stoffer!
Og alle stater kontrollerer dem kun for at have et monopol!

Men ligesom med alkohol)
Tobak
Kur mod forkølelse!))
Medicin mod allergi....


Tænk over dette emne!
Stol ikke på tv!
Se dig omkring!


Hvorfor er det muligt og endda nødvendigt?
Giv autonasi til en kat, hund, ko....
For menneskehedens skyld!....medlidenhed...

Men en person vil blive behandlet for kræft indtil den sidste dollar!
Så længe han eller hans familiemedlemmer har en sygeforsikring og deres personlige kapital,

Og en syg person, som ikke har noget håb om helbredelse, vil lide... Selv om han med hver en fiber i sin sjæl ønsker at få en dødelig indsprøjtning og ikke belaste sine pårørende!

Spørg dig selv, hvorfor det er sådan!
Og led efter svaret, ikke i dybet af lægens sorte sjæl, men på bankmandens bankkonto.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Så jeg mener, at der bør lægges et stort ansvar på *****brugeren. De skal kende deres grænser og indse, hvornår tingene er ved at løbe løbsk. De skal teste deres stoffer og kende de rette doser. Dette er grundlæggende stofbrug for voksne.

Leverandører skal være sikre på, at deres produkter ikke er krydskontaminerede, og at produkterne er angivet som præcis det, de er. Hvis du sælger noget som fent, skal du dosere korrekt og kan endda skrive doseringsinstruktioner i annoncen. Køberen skal være fuldt informeret om, hvad de får.
 

alpino

See my products
Seller
Language
🇪🇸
Joined
Oct 17, 2023
Messages
82
Reaction score
92
Points
18
Deals
16
Opioider er ikke et problem, de kan være yderst effektiv medicin, der gør forskellen mellem et funktionelt og dysfunktionelt liv.
Det føderale indgreb mod opioider har ikke løst overdosisproblemet - det har faktisk gjort det værre.
Og entanyl og nitazin efterligner kun effekten af opium og heroin.
Medicinsk fentanyl er 100 gange stærkere end morfin, og det undergrundsfremstillede er 1000 gange stærkere, og det er dødbringende, så det bør udelukkende bruges til medicinske formål.
 
Last edited:

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
gå til morfinklinik de vil give 100x200mg piller, lave en ekstraktion, forberede basen med kalk og tilbagesvaling med GAA, derefter neutralisere rektionen til ph 10-11 og lade oili laget hærde af, og whoalq du fik stærkere analog derefter heroin
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Efter 25 års arbejde med opioider finder jeg, at det er forskelligt fra person til person, hvad der er passende. Nogle mennesker kan fungere og bruge dem dagligt uden negative bivirkninger (ud over mulige helbredsproblemer i sidste ende, som i mit tilfælde), mens andre kommer ud af kontrol og ender i fængsel, på gaden og på klinik hver dag eller dør. Indgrebet har helt sikkert gjort problemet med overdosis værre. Jeg kender folk, der er blevet skåret ned på eller helt har droppet smertestillende medicin efter mange års lægeordineret smertebehandling, og som har legitime smerter. De betaler nu et latterligt beløb hver måned for deres medicin og risikerer at købe en pille, der er presset. Alle situationer er forskellige. Jeg ved, at de mennesker, der kontrollerer "opioidkrisen", og de, der bestemmer, hvad der kan og ikke kan ordineres og i hvilken mængde, gør mere skade end gavn. For dem, der sælger fent eller endda ikke fent-presset medicin, hvis du vil gøre det, skal du ansætte en kemiker eller lære det selv og gøre det rigtigt. Hvis en pille er falsk, hvorfor så få den til at ligne en, der ikke er det, medmindre du har til hensigt at snyde nogen. Hvis du presser piller, så lav dit eget mærke, og hold op med at få det til at ligne en oxy 30, når det ikke er det. Det gør det svært for folk med ægte piller at sælge dem, og for købere at stole på dig, når de vil have noget ægte. Det er det, der irriterer mig mest. Hvad er pointen? Her er en oxy til dig, men det er ikke rigtig oxy... Hvorfor få det til at ligne? Hvorfor kalde det oxycodon, når det tydeligvis ikke er det?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Jeg synes, at markederne skal tage dette til sig! Det er en fremragende idé for alle pressede lægemidler. Gad vide, hvordan man kunne spotte presserne, hvis nogen forsøgte at presse forfalskninger?
 
Top