Question Til skaberne af forummet og dem, der driver det

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Goddag venner.

Jeg har et spørgsmål, som er inspireret af beundring for dem, der styrer showet.

Hvordan holder I skuden så stram, samtidig med at I er kernen i branchen?

Jeg har stor beundring for de særlige mennesker, der holder sammen på sig selv i denne branche.
Det kræver et særligt individ.

Jeg ser så mange mennesker gå i opløsning, når de kommer ind i denne branche, men af og til dukker der nogen op, som ser ud til at have 100 % styr på tingene.

Hvad er din hemmelighed?

Vasile

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
Du burde vide, at den, der har en god ting, der virker, ikke vil dele hemmeligheden med andre. Og ja, de mennesker, der driver dette, gør et godt stykke arbejde, for at sige det mildt, props til dem.

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Haha, brormand, jeg beundrer disciplinen så meget.

99 % af alle mennesker ville have slået sig selv ihjel.

Men jeg har også hørt, at kemikere er ædru 98 % af tiden.
Er det sandt?

Jeg vil bare gerne vide, hvor jeg skal starte.
Jeg er en passioneret person og elsker kemi (selvom jeg er relativt nybegynder), og jeg ønsker desperat at vokse som person og som kemiker.

Rengøre glasvarer ulasteligt
At gå i seng til tiden.
At have en spirituel forbindelse.
At rede din seng, så snart du vågner.
Spise sundt.
At elske din nabo
At elske dine klienter
At elske dig selv.

Hvad ellers....?

Måske er det en genetisk relateret ting?

Hvorfor skal jeg anstrenge mig så meget, mens andre får det til at se så ubesværet ud?

De fester fra fredag til søndag morgen og når stadig i kirke, og de ser ud, som om de aldrig har rørt stoffer i deres liv.

Jeg har brug for hemmeligheden

View previous replies…

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
det er ikke længere en hemmelighed, når det først er blevet fortalt. en hemmelighed vil altid være hemmelig ;-p

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Jeg er ikke ædru 98 % af tiden, jeg rengør mine glas hurtigt og effektivt, og en beskidt plet er ikke et problem, medmindre den skal være helt ren. Arbejde i 2-3 dage uden søvn, nogle gange op til 7-8 dage, før hallucinationerne begynder. Åndelig forbindelse ja, det er din fornuft. Snup noget speed for at vågne op uden at blive døsig. Spiser sundt og en masse snickers, jeg ved ikke, hvorfor jeg har lyst til det, også under ramadanen, haha. Jeg kan ikke lide min nabo, men jeg elsker mine klienter, og de elsker mig. Det er svært at elske sig selv.

Jeg arbejder virkelig hårdt og ender nogle gange med bronkitis og opløsningsmiddelforgiftning, nitropropaner, benzaldehyder, nitroethan på din hånd, der spilder voksende krystaller (brænder som bare fanden). Det er hovedsageligt, fordi jeg lejer et værelse, og i mit soveværelse har jeg et laboratorium, hvor jeg knap nok tjener til huslejen, haha.

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Din ærlighed er værdsat.
Jeg føler med dig, og tak fordi du tog dig tid til at svare.

Mærkeligt nok kan jeg relatere 100%, og det er jeg sikker på, at mange mennesker også kan.

Genialt, jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste, der forgifter sig selv en gang imellem.
Jeg begynder at kunne lide det lol. Giv mig mine giftdampe, ellers begynder jeg at sniffe hcl ud af flasken xD (gør det ikke, tak)

Morda

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
:O fortsæt det gode arbejde 🤣

osmanik

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
6
Jeg tror ikke, det er et spørgsmål, man skal stille.

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Hvis I alle får en virkelig slem hoste af at indånde opløsningsmidler, foreslår jeg, at den bedste løsning er at komme ud af eksponeringen og spise kodein, hvis kodein ikke hjælper, så tag morfin (oral selvfølgelig), indtil du føler, at det er ok. Jeg brugte personligt 3 uger på morfin på grund af det her lort. :D