Question Er korttidsvirkende lægemidler mere rentable?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Jeg spekulerer på, om nogen har noget at sige om rentabiliteten af korttidsvirkende stoffer i forhold til langtidsvirkende.

Det bedste eksempel er kokain vs. meth.

Korttidsvirkende stoffer skal bruges oftere og er mere praktiske, men virker også lidt dyrere, i hvert fald når det gælder kokain.

Langtidsvirkende stoffer som meth har en tendens til at være billigere, men der er sandsynligvis et større marked for dem, da folk vil have billige stoffer, der virker godt.

Jeg er af den opfattelse, at for at få den bedste kombination af risiko og belønning er korttidsvirkende stoffer til en høj standard og mere velhavende kunder den bedste vej at gå, i hvert fald i mindre skala.

Hvad tænker du om det?
 

RAMIREZ

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 28, 2024
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
Hej CryoThio, jeg tror, at lægemidler med højere renhed og kvalitet har en større effekt på forbrugeren. Folk leder ofte efter en stærkere effekt uden at skulle betale flere penge, men samtidig kan det være mere risikabelt eller ikke have den effekt, du forventede.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Jeg foretrækker altid høj kvalitet, selv om prisen er lidt højere. Når det gælder lægemidler, foretrækker de fleste, jeg kender, korttidsvirkende oxy frem for langtidsvirkende, selv om prisen er langt højere, men medmindre du kun køber til smertelindring, er korttidsvirkende vejen frem. Ting som stimulanser er dog anderledes. Coke og meth er meget forskellige rusmidler. Jeg kender folk, der kan lide begge dele, og jeg kender folk, der elsker meth og siger, at coke ikke gør noget for dem. Jeg er ikke en stor stim-bruger, men når jeg gør, vælger jeg kokain, men kun hvis det er af god kvalitet. Stomped on stuff er lavet af grådighed uden tanke på forbrugeren, som betaler dine regninger i første omgang, men der vil altid være en anden til at tage pladsen for den, der dør af det dårlige lort i produktet, tror jeg, er ideen. Pressede piller er et eksempel, de er billigere og kan til tider være stærkere, men de er ikke altid lige så gode mod smerter, og rusen er ofte meget anderledes. De koster måske mindre, men er det det værd i det lange løb? Hvad angår rentabilitet, så er det at kende din kundebase og deres præferencer altid den bedste formel ifølge min erfaring. Jeg kan få meth i løs vægt langt billigere end coke, men ingen af de mennesker, jeg kender, kan lide meth, medmindre det er old school crank. Kokain sælges hurtigt, så selv om fortjenesten er lavere, kommer pengene hurtigere ind, og i det lange løb ender det med at være en bedre forretning.
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
79
Reaction score
52
Points
18
Jeg tror, det afhænger af dit lands marked, hvad der er mest rentabelt. Hvis for eksempel kokain af høj kvalitet allerede er tilgængelig på de gader, du konkurrerer i, vil det ikke være så rentabelt, hvis det er tilfældet, så gør det modsatte, sælg for eksempel meth, som du nævnte det. Selvfølgelig vil folk altid købe deres foretrukne stof, uanset kvaliteten. Men jeg håber, du forstår, hvad jeg prøver at sige: Konkurrer ikke med noget, der allerede er tilgængeligt på gaden, se dig omkring og se, hvad folk vælger. Start noget nyt, noget, der ikke rigtig er tilgængeligt, uanset om det er kortvarigt eller langvarigt, jeg kommer lidt væk fra emnet. Men min pointe er, at du skal være speciel og begynde at sælge noget nyt. Pas på dig selv, mand.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Det forstår jeg godt. I USA tror jeg ikke, at meth er så rentabelt, medmindre man leverer til dem, der har midlerne til at betale for høj kvalitet. Mephedron kunne dog være godt, det er nemt at producere, det er en konkurrent til kokain, men det skal sælges billigere, f.eks. 40 pr. gram, måske 60, men 40, i hvert fald til kommercielle kunder, ikke dem, der vil betale for højere kvalitet.
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
79
Reaction score
52
Points
18
Jeg er enig i, at RC'er kan være rigtig gode at sælge på gaden. Personligt har jeg ikke set så meget konkurrence nogen steder for dem. Køb nogle ting af høj kvalitet, og begynd at uddele nogle små prøver af det bare for at vinde tillid og kunder. Efter det første parti af høj kvalitet kan du få noget af lavere kvalitet, men rent, til en billigere pris for at få mere overskud. Skift fra tid til anden mellem partier af højere og lavere kvalitet for at få større fortjeneste, som jeg allerede har sagt. Det er sådan, jeg ville gøre det. Jeg er enig i, at 40-50 er en god pris, hvis du vil sælge på én gang. Jeg vil sige faste kunder 40, nye 50. Hvis der ikke er noget aktivt marked for den ønskede RC, som du er villig til at sælge eller fremstille, kan du bogstaveligt talt sætte priserne op. Og sørg for at nævne, hvordan prissætningen fungerer. 40, når du er blevet en fast kunde, kan give flere aktive kunder. Dette er selvfølgelig, hvis du be*****ter dig for at købe partier, ikke lave dem.
 
Top