Question Recipie med basisudstyr og ting, der er lette at få fat i

Ayosquzuz

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 6, 2024
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Så det, jeg leder efter, er en grundlæggende meth-opskrift, som jeg kan lave ved hjælp af ingredienser, der er nemme at få fat i, og noget laboratorieudstyr som reaktionskolbe, kogekolbe osv. Jeg er stadig ret ny til dette, og jeg har fulgt en simpel opskrift, men nu vil jeg ændre tingene lidt, mens jeg studerer kemi for at få en bedre forståelse af dette emne og potentielt komme op med min egen syntesemetode. Og det ville være rart, hvis du satte en ingrediens, udstyr og trin for trin-liste ind.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Der er et forum på dette forum, der hedder "de enkleste opskrifter", scroll ned, indtil du ser det, og start der. Jeg kender 40 veje til meth. Du kommer ikke til at finde på din egen syntesemetode".
Vær sød at bruge den skide søgemaskine. Læs også reglerne i bunden af hver side, hvor der står "REGLER". Du er den tredje fyr i denne uge, der melder sig ind og beder om at blive fodret med flaske med det samme, før du overhovedet har læst reglerne.
De vil have en nem metode til at lave fantastiske stoffer med ting, du kan få i WALMART. Hvis det var nemt at lave stoffer, ville vi være oversvømmet med stoffer.
 
Top