Looking for a vendor Polsk nitroethan/nitromethan

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Jeg har hørt fra et par stykker, at de køber rigtig billig kemi fra Polen.
Jeg var villig til at betale for flasken med kemi med den sidste fyr, jeg talte med, og så sendte han mig halvdelen af den, men så gik han stille med dørene....
Jeg har også fået at vide fra en anden, at Polen laver billig kemi.
Jeg leder specifikt efter nitroethan eller nitromethan - jeg kan kun finde 25 l tromler, og som hjemmekemiker har jeg ikke råd til, og jeg vil heller ikke have så meget!
En liter ville være godt, af hver, hvis det er muligt, og også bare nogle af de grundlæggende - ren eller endda azeotrop H2SO4.
Hvis jeg ikke har lov til at spørge dette, eller det kunne være et bedre sted, er du velkommen til at føle dig fri.
Hvor får folk kemi fra i små mængder til nogen, der laver personlige mængder psykedelika for at hjælpe deres mentale sundhed. Jeg er i Storbritannien.
tak!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Irriterende, ikke? Med mindre jeg tager en tur til Polen eller køber 25 liter fra Kina, er jeg på bar bund ...
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Du kan nemt finde polsk niteroethan, som er billigt, eller italiensk, som er dyrt, de er begge nemme at finde på Google.
 
Last edited:

SkinnyChef

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 7, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Nitromethan kan du nemt få på organicchemistrypoland.pl - der stilles ingen spørgsmål, men det britiske toldvæsen kan være et problem, jeg ved ikke, hvor kreativ han vil være i disse tilfælde.
Og hvad angår nitroethan ... Jeg kender ikke loven i Storbritannien, men i EU er det et normalt lovligt reagens. Du kan få det billigt på brumer.com eller i mindre mængder hos S3 chemicals i Tyskland.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
For at være fair er det ret nemt at få sendt lort til Storbritannien. Det er sådan, jeg har modtaget ALLE mine reagenser og opløsningsmidler indtil videre. Den hjemmeside har ændret min verden...
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Nitroethan - nitrochemis er en clearnet-leverandør med god feedback
 

Kingship

Don't buy from me
Member
Joined
May 1, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
det her lol
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Hvad mener du med det? Er der nitro i landet? Ja, det er der, hvis du enten arbejder på en registreret virksomhed ELLER har et link - hvilket er det, jeg spørger efter! Mennesker er MEGET sværere for mig at have med at gøre end kemikalier. Undskyld, hvis jeg lyder som en idiot, der fumler rundt, men alle skal starte et sted, før de kan sende selvtilfredse svar som dig!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ah ja, jeg kiggede faktisk på nitrochemis - jeg har bare mistet linket! Mange tak for det! Jeg ved, at det er i linksektionen, men jeg må have overset det anden og tredje gang, jeg kiggede - jeg kan huske, at jeg så P2NP på denne side.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Pokkers - nitrochemis vil ikke sende nitroethan til mit land ... hvor irriterende. Jeg oplever det ofte med disse stoffer - jeg gætter på, at de ikke kan komme med et fragtfly ...
Jeg kunne vel købe noget P2NP, men det var egentlig ikke meningen ...
Det ser ud til, at alle de "kilder", jeg støder på, ikke sender til Storbritannien.
Anskaffelsen af kemi bliver sværere end de faktiske kemiske rxn'er, jeg laver.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Jeg har faktisk fundet et fantastisk produkt, som sælges i Storbritannien, og som ikke engang er et usædvanligt produkt for mig at bestille. Jeg er kunststuderende, og der er en akryllim, som er lavet af DCM og nitroethan. Den er lige kommet, og jeg forventede methanol, så jeg kan komme videre med DMT/DET-synteserne, men nej....lol
Jeg synes, det er nyttigt at have flere projekter i gang på en gang, når du laver disse ting, bare med hensyn til kemisk erhvervelse - jeg ville sandsynligvis ikke arbejde på to projekter på én gang, det er vanvittigt, men ja, erhvervelsesfasen er jeg altid på udkig efter nu om dage!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Undskyld kongedømmet, oprigtigt talt. Det var ikke i orden at sige det. Jeg blev bare forvirret over dit svar, og jeg er i gang med en benzo-detox. Meget skarpt - jeg undskylder virkelig for et så arrogant svar ...
 
Top