område med betalt adgang

avlijaner

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 16, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Hej, kan du kaste lys over, hvorfor den betalte adgang er så dyr? :)
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,743
Points
113
Deals
666
Forumsektionen, som du taler om, indeholder det mest værdifulde indhold. Nogle af de synteser, der offentliggøres der, er hundredtusindvis af dollars værd.
 
Last edited:

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
134
Points
43
Jeg tror, der er tale om en misforståelse.
Jeg havde foreslået at gøre visse emner kun synlige for sponsorer. først og fremmest for at støtte forummet og dernæst for at forhindre misbrug.
<sponsor>det var ideen</sponsor>.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,743
Points
113
Deals
666
Jeg er næsten færdig med nogle af opdateringerne. Vi bliver mere populære, der kommer mere spam, så snart er det ikke nok bare at registrere sig på forummet for at bruge alle funktionerne på én gang. Nogle funktioner vil blive stillet til rådighed som en "belønning" for aktivitet. Sponsorer og premium-medlemmer vil kunne få en række ekstra funktioner, herunder det, som @Saul taler om.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Det lyder fantastisk at høre, at forummet vokser!

Vil der nogensinde komme en markedssektion i forummet i den nærmeste fremtid, hvor kokke kan tilbyde syntetiserede kemiske produkter?
Jeg synes, det kunne være fedt, og det ville give mening, hvis leverandørerne skulle igennem et audit-system, hvor de skulle sende kemikalierne til administrationen/lederteamet til en audition.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,743
Points
113
Deals
666
På den tekniske side af sagen er alt allerede gjort. Men der er endnu ikke nok leverandører repræsenteret på forummet til at køre dette.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Utroligt! Er der en tidshorisont, som du kan dele med hensyn til, hvornår det kan være tid til at implementere det?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,743
Points
113
Deals
666
Så snart der er nok leverandører på forummet, vil vi gøre det med det samme.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Det er utroligt! Jeg glæder mig til at se forummet udvikle sig.
 

flightrcs

Arested
Member
Joined
Jul 17, 2022
Messages
34
Reaction score
50
Points
18
Som Heisein siger, findes der så mange synteser derinde, som koster så mange penge, du betaler, og du får, hvad du har brug for, så enkelt er det. Fra mit synspunkt, hvis du er ny i denne branche, vil jeg foreslå at købe adgang.

Tak fordi du bruger vores forum!
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,743
Points
113
Deals
666
Jeg tror ikke, at uerfarne kemikere vil være interesserede i disse synteser. De er snarere af interesse for sælgere og producenter.
For eksempel er dette afsnit interessant for dig. For i det finder du muligheden for at producere lovlig cannabinoid.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Er der kun brug for OTC eller 100 % lovlige forstadier til lovlige cannabinoider?
 
Top