Question Maksimal størrelse på syntese/produktion for én person?

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Jeg spekulerer på, hvor stort ens laboratorium kan være, og hvilke mængder det kan håndtere, vægtmæssigt, med kun én person. Amfetamin specifikt

Der er en gammel, let tilgængelig online-side om storstilet fremstilling af metamfetamin, som så ud til at kunne håndtere et par kilo ad gangen.

Jeg spekulerer på, hvor store mængder man kan fremstille uden motoriseret udstyr som gaffeltrucks og reaktorer af glas eller stål.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hejsa,

Jøsses, hvor kommer alle de mennesker fra?

Har du nogen erfaring fra arbejdslivet?

Dine spørgsmål afhænger af den person, der udfører opgaven.

En person kan kun håndtere 100 g, en anden 2 kg.

Bare begynd at læse, prøv og find ud af det.
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Jeg mener, selvfølgelig varierer det med ens erfaring, viden osv. Men på et vist tidspunkt vil der være fysiske begrænsninger, som enten kræver flere mennesker eller motoriseret udstyr.

For at være mere præcis, hvis man antager, at man er en gennemsnitlig kemiker, hvad er så den generelle maksimale størrelse, man kan håndtere i en syntese? Ud fra mine søgninger ser det ud til at være et par kilo.
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
166
Points
33
Alt afhænger selvfølgelig af viden, syntesemetoden og forstadier. På en dag kan man lave både 100 g og 100 kg.
Derfor er man nødt til at være specifik med hensyn til ... hvilke lokaler man har, og hvilket budget man har til at investere i udgangsstoffer og udstyr.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Jeg vil lade tvivlen komme dig til gode her.

Jeg er f.eks. ikke selv kemiker. Men mit daglige arbejde kræver, at jeg er meget organiseret, selvhjulpen og højtuddannet.

Med mit nuværende setup kan jeg producere 1,5 kg hver dag.

Hvis jeg investerede i et større laboratorium med mere udstyr og en kemisk reaktor, kunne jeg producere 5 kg hver.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Bogstaveligt talt tons, hvis du har plads til en 2-4 tons reaktor i flere etager. Du skal dog være i god form, for det bliver meget op og ned ad trapper alene.
 
Top