Question Når jeg laver et 4MMC LAB, hvad skal jeg så være opmærksom på? [OPSEC WISE]

ShiftingWaterfall

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 6, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
jeg vil gerne i gang med at lave 4mmc, men jeg er ikke helt sikker på, hvor jeg skal starte. for det første har jeg ingen erfaring med kemi. jeg vil gerne lave et lille til mellemstort laboratorium (til fremstilling af maks. 1 kg mephedron på én gang).
Jeg antager, at det ville være bedst først at anskaffe alle kemikalier og derefter glasvarer? Hvor risikabelt er det også at bestille tilfældige kemikalier fra EU (kommer man automatisk på en eller anden overvågningsliste?)
mit største problem er, at jeg ikke har et sted at lave mad udover mit hjem, hvilket er ret dumt set fra et opsec-perspektiv. hvilke steder at lave mad vil I anbefale? tak.
 

ryry1984

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 20, 2022
Messages
3
Reaction score
9
Points
3
For at være på den sikre side vil du ikke have nogen forbindelse til din egen identitet. Så find en ven eller en, du kan betale for at bruge deres navn og adresse, eller bare giv et falsk navn. (naturligvis). fra et muligt overbevisningsstandpunkt må du ikke få alle kemikalier sendt sammen, send dem og par dem på en uskyldig måde, også de kontrollerede forstadier (de alvorlige), få virksomheden til at ændre etiketten. send ikke udstyr med kemikalier, send separat, helst forskellige adresser eller endnu bedre 2 forskellige adresser. bare sørg for, at det hele ikke ankommer sammen. hvis det ikke er sammen, er der ingen sag for politiet.
Hvis du begår andre forbrydelser, skal du være opmærksom på, at du måske allerede er under overvågning, og i dette tilfælde er alt det ovenstående endnu vigtigere.
hvor skal man lave mad? sund fornuft ville sige et stille og afsides sted i en landzone, undgå altid at gemme ting og gøre ting fra dit eget hjem. lad være med at skide på dit eget dørtrin, det er regel nummer 1 !!!!!! jeg har altid godt kunnet lide ideen om en lejlighed på øverste etage til en ikke alt for stor opsætning. i en halvtravl boligblok. ingen vinduer, som folk kan kigge igennem, ingen bemærker/genkender dig i opgangen, og du kan diskret lufte ud af vinduerne... endelig, hvis du kan finde en leverandør, du kan stole på, for eksempel håber jeg, at leverandørerne her ville være det bedste sted at købe fra, da du kan anmode om alle de navneændringer/skjul, du ønsker, uden paranoiaen ved at tro, at du vil blive snydt eller opsat.
Dette er bare min mening forresten, held og lykke
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Hav muldyr til at sende glas og kemikalier (som bliver betalt for deres arbejde, men ikke ved noget vigtigt). Den sværeste del er placeringen, og hvordan du adskiller dig fra den på papiret. Samtidig tror jeg, at det vigtigste er, at ingen andre end dig kender laboratoriets placering. Hvis kun du kender placeringen, er der meget færre fejlkilder. Hav gemmesteder og spar penge op til gode advokater. Find ud af et distributionsnetværk, før du begynder, og sørg for at have med så få mennesker at gøre som muligt.
 

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2022
Messages
74
Reaction score
21
Points
8
Lav erfaring med kemi, intet problem, jeg kan lære dig at syntetisere, men jeg er ikke ekspert, men ret god.
 

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
4mmc er meget let at lave, du behøver ikke laboratorieglas, kun en flaske fra
en flaske juice en sprøjte og noget udstyr til at lege med flasker og en gasmaske med filtre
 
Top