Looking for a vendor Lovlig kilde til at bestille DNP i Europa?

45345345345

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Er der nogen, der ved, hvor man kan bestille det? Det er forbudt næsten overalt.

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
52
Deals
1
Jeg taler med nogle leverandører i Kina for at se, om jeg kan købe det i løs vægt. Lokalt her kan jeg købe dnp af farmaceutisk kvalitet. Lidt dyrt for 50 mg piller i en æske med 50 stk.

Vasile

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
Jeg er også interesseret i dette. Træning er en af mine hobbyer, og jeg forsøgte mig med dette for nogle år siden. Det er bogstaveligt talt det bedste fedtforbrændende kemikalie, der findes, intet andet kommer tæt på (glem alt om T3 eller clenbuterol eller noget andet lort som carnitin). Det lykkedes mig bogstaveligt talt at barbere 7 kg af på to uger (100 kg til 93) ved stort set ikke at gøre noget som helst, bare fjolle rundt med hverdagsaktiviteter uden en drastisk diæt og ved at tage en pause fra fitnesscentret. Det var en obligatorisk pause fra træningscentret, fordi enhver fysisk aktivitet bogstaveligt talt var en pine i røven. Man svedte 24/7, sveden var gul, pisset var gult, øjnene var også lidt gullige, kropstemperaturen var høj, man havde stort set feber 24/7. Man følte sig udmattet, og appetitten var også lav, men hold da op, efter to uger og et par dage, hvor alt var renset ud af systemet, og væskeophobningen også var væk, var resultaterne helt fantastiske. Startede med 100 i nogle få dage, 150 i nogle få dage, 200 i loftet. Tag ikke dette om sommeren eller sammen med andre ting, der hæver din kropstemperatur (som stims for eksempel), ellers kan du og vil sandsynligvis ende på hospitalet eller endda på kirkegården. Det er ikke noget, man skal tage, det er bogstaveligt talt gift!

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
52
Deals
1
Man gør det omvendt, starter højere og trapper ned. Selvfølgelig skal du kende din tolerance på forhånd. Jeg starter på 500 og trapper ned. Det opbygges i dit system. Du ligner en gud bagefter. Fantastiske ting. Andbyea cardio ect bør være i et temperaturkontrolleret miljø. Koldt vand ved hånden. Sprængning. Ac og masser af elektrolytter og andre vitaminer til at genopbygge dig selv. Hvis du gør det ordentligt, er det ikke et problem. Folk, der havde problemer. Gjorde bs loke overdosering og vidste ikke, hvordan man skulle træne ect. Nybegyndere troede pludselig, at det var en pille. Så tag mere