Hvad er efter din mening den bedste måde at sende kilo på?

mr_pabloemilio

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 15, 2022
Messages
27
Reaction score
7
Points
8
hey gutter, jeg er interesseret i, hvad I synes, hvilken måde er den bedste og sikreste til at sende kilogram medicin fra Tyrkiet eller Storbritannien til Polen? lad os tale lidt sammen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Jeg ville dele et kilo op i 2-4 dele og sende dem tredobbelt forseglede og gemt i noget.

Lægge kilo af hvad? Et kilo amfetamin fylder langt mindre end et kilo hash.
 

whey?

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
19
Reaction score
10
Points
3
Det er rigtigt, at det ikke ville være en dårlig ting at vide præcis, hvad man sender.

Jeg går ud fra, at pakkerne skal sendes som brev, men da jeg ikke kender oprindelseslandet, kender jeg ikke de tilladte dimensioner.

En idé kunne være at købe en rulle pallefolie eller et andet emballagemateriale, som du krøller sammen og lægger ind i pakken, så det ser ud, som om det beskytter varen, og så gemmer du tingene inde i folien.
For at få det til at se autentisk ud, ville jeg sende en originalt pakket vare, som har en lav værdi.

Send det hele som en prøveforsendelse med en falsk faktura, så varerne ikke skal fortoldes, og angiv en virksomhed som afsender og helst også som modtager.

Som KokosDreams allerede har sagt, så lav flere pakker ud af det.

Eller du kan prøve at oprette en polsk label via VPN med en polsk leveringsadresse og en polsk modtager, hvilket vil få det til at se ud som om, at pakken blev sendt forkert, og at den derfor har passeret tolden.

Her er det igen nødvendigt at skjule det så utildækket som muligt.
Ideelt set en artikel, der kan lukkes igen efter åbning.

PKjF5B4Czu


Det må du selv undersøge, for jeg kender kun denne metode fra rygter, så jeg kan ikke fortælle dig, om den virkelig virker på den måde.
Du kan først opgive en prøveforsendelse, hvis du stadig har tid nok.

Forsendelser fra lande uden for EU er desværre altid forbundet med en vis risiko.
 

PeterKeta

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
14
Reaction score
2
Points
3
Hej med jer!
Først og fremmest vil jeg gerne sige, at dette forum hurtigt har fået min sympati og er blevet mit foretrukne sted at tjekke emner ud og få indsigt. Når det er sagt:
Jeg vil gerne starte en diskussion om emnet global shipping. Lad mig vide, om du vil dele nogle interessante måder vedrørende dette. Primært vil jeg gerne vide noget om fragt af piller og pulver i store mængder til steder som AUS/NZ og andre øsamfund.
Disse steder har meget kokain og extacy, men hvordan kommer det ind i landet? Der vil altid være en stor risiko for, at forsendelser bliver ødelagt, men når det er sagt, vil jeg gerne finde ud af de tips og tricks, der måske er lidt ukendte. Mylar og metal/ lokkefugle osv. er en god basisviden, men jeg prøver at finde noget, der løfter taktikken.
Jeg har læst trådene om emnet, som vi har her på forummet, og det har været til stor hjælp. Jeg har også selv fået nogle ideer og har tidligere erfaring med indenlandsk udstationering, men jeg ønsker at udvide min viden inden for international logistik. (Bare for min egen videns skyld ;-) )
Jeg forstår, at det ikke er noget, folk, der er involveret i, ønsker at diskutere åbent. Hvis nogen vil sende mig en besked om dette emne, vil jeg tage imod den med stor glæde!
 

Edwganz

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 17, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Gem den i en bil uden nummerplader eller registrering. Ring derefter til en kranvogn, der kan bugsere bilen, hvis du er amerikansk. Hvis du bliver taget (hvilket du ikke bliver), ved chaufføren kun, at han blev hyret til at bugsere bilen, og at dine oplysninger (forudbetalte kontanter) ikke er rigtige, og at destinationen var noget, du ville ændre i sidste øjeblik, når lastbilen ankom.
 
Top