Jeg har brug for nogen til at lære mig, hvordan man laver mephedron med almindelige kemikalier og på en nem måde (sikker måde)????

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 21, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hej, jeg ved ikke noget om kemi, men jeg vil gerne lære det, og jeg ville blive glad, hvis nogen her lærte mig den nemmeste måde at lave mephedron på?
 

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 19, 2024
Messages
79
Reaction score
60
Points
18
Syntesen af 4mmc fra 2-brom-4-methyl-propiophenon er ganske begyndervenlig og ligetil, og jeg er ret sikker på, at du kan finde alt, hvad du har brug for, på BBmarket.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,473
Solutions
4
Reaction score
1,003
Points
113
Deals
1
Man kan ikke bruge almindelige kemikalier som reagenser. Der findes naturlige kilder til forstadier, men de skal igennem flere reaktioner, før de bliver til direkte forstadier. 4mmc er en nem syntese fra 2b4mp, men det er ikke nemt at starte med ting, man nemt kan få fat i.
Sandheden er, at der ikke er mange ting, der opfylder dine kriterier. Kloroform. Methcathinone fra pseudoephedrin via kaliumpermanganat.
 

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 21, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Tak, hvordan kan jeg lave methcathinone af pseudoephedrin?
 

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 4, 2024
Messages
40
Reaction score
17
Points
8
Læs emnerne i Metcations!
Se videoen!!!
Alt er her!!!
Men selvfølgelig ikke uden faldgruber!
Alt dette forummateriale er intet uden personligt praktisk arbejde! Og dit eget ønske om at lære og udvikle dig!
Der er brug for udholdenhed og erfaring! Dette udvikles ved mange gentagelser af den samme proces!

Eller gør dig klar til at betale 300-500 dollars for online-træning.
Personligt ville jeg ikke gøre det selv for et større beløb!
Simpelthen fordi jeg, mens jeg underviser dig, kunne syntetisere mere end et kilo af stoffet..... Og dette er mindst 4000-5000, hvis det sælges engros...
Og dette er kun prisen på methcations! Opiater og opioider er mange gange dyrere ...
Mvh: P.VPN
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,473
Solutions
4
Reaction score
1,003
Points
113
Deals
1
Grunden til, at vi får folk til at lave deres egen forskning, er, at hvis du ikke har arbejdet hårdt for at få viden, forstår du ikke, hvor stor en fare du står overfor. Hvis nogen tager imod dine penge for en betalt konsultation, har de pligt til at opretholde din personlige sikkerhed og er ansvarlige, hvis du brænder dit hus ned. Teknisk set ville det aldrig komme i spil, fordi det at tage en persons penge for en kemilektion normalt betegnes som sammensværgelse om at fremstille et kontrolleret stof. Men to mennesker kan godt skændes om teoretisk kemi. Du læser synthesizerne, hvis du har brug for mere, så spørg, og vi skaffer dig mere. Hvis du har spørgsmål, besvarer vi dem, men du skal i det mindste læse tingene først.
 
Top