Brintoverilte?

Rutherford

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hej alle sammen! Jeg er ny her. Jeg er bare en nybegynder-hobbyist, der gerne vil ind i kemiens verden.
Jeg vil gerne vide, om nogen af jer kender en måde at syntetisere a-pvp-forløberne på (for eksempel: 48% brintoverilte, pyrrolidin og valerofenon). da det i mit land er ret svært at få fat i, er den anden ting at købe online i udlandet, men da de er kontrollerede stoffer, er det meget sværere at få fat i dem.
enhver mening eller hjælp ville være velkommen!
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
163
Points
43
mening: - @Rutherford, da du er ny i kemiens verden, vil mit råd være at starte med det grundlæggende, bare køb en laboratoriemanual, grundlæggende udstyr, og der er uendelige forelæsninger på youtube, i det mindste gør dine grundlæggende ting klare, ellers er du død , før du gennemfører din første syntese.

hjælp :- du kan bare ikke lave alt i din baghave, hvis du laver noget ulovligt, er du nødt til at købe noget ulovligt.

bare lad være med at slå dig selv ihjel.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
163
Points
43
Han vil have😐 til at lave 48% brintoverilte, pyrrolidin og valerophenon i sin baghave.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
2HBr+H2O2=Br2 + 2H2O, det fungerer godt, men det er vigtigt med en god syrebalance, hvis reaktionen er lav eller høj, stopper den.
 

hustla

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2022
Messages
8
Reaction score
5
Points
3