Brintoverilte?

Rutherford

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hej alle sammen! Jeg er ny her. Jeg er bare en nybegynder-hobbyist, der gerne vil ind i kemiens verden.
Jeg vil gerne vide, om nogen af jer kender en måde at syntetisere a-pvp-forløberne på (for eksempel: 48% brintoverilte, pyrrolidin og valerofenon). da det i mit land er ret svært at få fat i, er den anden ting at købe online i udlandet, men da de er kontrollerede stoffer, er det meget sværere at få fat i dem.
enhver mening eller hjælp ville være velkommen!
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
163
Points
43
mening: - @Rutherford, da du er ny i kemiens verden, vil mit råd være at starte med det grundlæggende, bare køb en laboratoriemanual, grundlæggende udstyr, og der er uendelige forelæsninger på youtube, i det mindste gør dine grundlæggende ting klare, ellers er du død , før du gennemfører din første syntese.

hjælp :- du kan bare ikke lave alt i din baghave, hvis du laver noget ulovligt, er du nødt til at købe noget ulovligt.

bare lad være med at slå dig selv ihjel.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
163
Points
43
Han vil have😐 til at lave 48% brintoverilte, pyrrolidin og valerophenon i sin baghave.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
2HBr+H2O2=Br2 + 2H2O, det fungerer godt, men det er vigtigt med en god syrebalance, hvis reaktionen er lav eller høj, stopper den.
 

hustla

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2022
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
HBr - bland bare noget KBr eller NaBr med fortyndet svovlsyre (ca. 30-40%) og destillér det hele mellem 122-127C. Du får 40 % HBr (ca. 1,38 g/ml massefylde). Brug et overskud af svovlsyre (ca. 1,5-2,0 gange flere mol). Brug kun fortyndet H2SO4, for hvis du ikke gør det, vil du lave nogle få ml Br2 (brom), som destillerer omkring 55-60C, og det er et stort problem. Undgå for enhver pris stoffet for amatørkemikere, da det STINKER JUST... SÅ MEGET.

pyrrolidin -
Også mit råd til dig - se altid efter syntesevideoer og alle slags beskrivelser af syntese, før du stiller spørgsmål på dette eller ethvert andet videnskabeligt eller "videnskabeligt" forum. Folk kan ikke lide at spørge uden at søge på egen hånd. Prøv også at komme med dine interessante tanker. Og skriv ikke dumme ting.

Valerophenon - desværre er der ingen måde at gøre det på uden kemikalier, der er svære at få fat i eller arbejde med. Du skal bare lave valerylchlorid ved hjælp af thionylchlorid eller cyanuric chloride. Der er måder at omgå det på, men de er bare ikke værd at bruge, da de enten er dyre eller ufatteligt svære at følge.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
hi.im new as well i admire your courage to just throw that thought out there.i dont feel im qualified to give you advice,im a small fish in a big pond.i would"""" start"'''by getting real acquainted with everything needed.i dont know what ur back ground might be?my goal is the same.i have been able to get everything here at my location.Jeg har ikke åbnet en eneste flaske endnu! Jeg er klog som bare fanden, men jeg er ikke uddannet kemiker. Jeg har brugt den sidste måned på at læse msds-datablade og wikipedia på en dårlig måde. Efter yderligere 6 måneders studier er jeg måske tæt på at åbne flasker....laugh.... Jeg tror, at det bedste råd, jeg kan give dig, er: baby steps man.jeg ville ønske, at jeg kunne tilbyde mere end det. held og lykke.....
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
85
Points
28
Deals
1
Du kan lave HBr fra NaBr eller KBr, der er masser af tutorials på youtube.
 
Top