Hugbunter er en stikker.

brisknes

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 15, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Kun et stykke lort og en forræder ville prale af at kunne eller have en dox af administratorer.

Ja, det er det mest sandsynlige, og i betragtning af at jeg var i stand til at doxe Pharoah med en vis lethed. /post/9fd75dd60e6421299370/#c-6ed12696f6602aa382

Og kirsebærret på toppen? MED EN VIS LETHED. (Er det pral?)

Som svar på hvor er DeSnake:

Han er i live og har det godt. /post/540f11ee6435929f362c/#c-b287552b1f664926bb

Og kirsebærret på toppen? Nogle mennesker er skødesløse med deres OpSec (Er dette en trussel?)

***** HugBunter.

De fleste af hans indlæg er fulde af lort som dette, og det er ikke normalt.

At han taler i vage vendinger og siger ting som "JEG VED NOGET, SOM DU IKKE VED", er uhyggeligt som bare fanden og viser kun hans sande karakter. Man taler ikke sådan, man tilbageholder ikke information på den måde. Dette er et skoleeksempel på manipulatorer og stikkere.

Selv hvis en person er en skidt exit-svindler som DeSnake, siger man aldrig sådan noget offentligt, især ikke som leder af et fællesskab som Dread. Du hjælper kun LEA, og kun informanter samarbejder med LEA.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Jeg tror, jeg er uenig. Jeg kan godt lide ham de få gange, vi har talt sammen.
 

scammedonabacusmarket

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Oct 4, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
der er for meget censur på Dread, og moderatorerne er ikke troværdige
MODERNE PROMOTERER NARKOTIKA OG FENTANYLLACED GOODS, men censurerer og BLOKERER harmløse kommentarer, det lyder som Judge Dread,

ironi i at promovere ulovligt lort, men censurere ikke-ulovligt lort
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,398
Solutions
4
Reaction score
954
Points
113
Deals
1
Det er ikke min erfaring indtil videre på Dread. Folk siger skøre ting, det gør jeg i hvert fald. Det lyder, som om han føler sig truet og svinger med sin evne til at gøre gengæld.
 

scammedonabacusmarket

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Oct 4, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
tror, at youtube DoingFedTime havde nogle problemer med Dread, miner21 se, om du kan relatere ovenstående indlæg til DoingFedTime på youtube
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Mener du det? Jeg kan ikke huske noget fra FedTime, der virkelig kritiserede Dread. Kan du henvise mig til noget, hvor jeg kan se det?
 
Top