Question Hvordan skærer man kokain?

coke199

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2022
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
Hej BB fyre, rart at møde jer alle sammen

Jeg vil gerne spørge jer om en god måde at skære koks på, og hvilke materialer jeg skal bruge i denne proces.
Jeg læste på Reddit, at jeg kan bruge laktose eller Inositol. men det var ikke fulde og klare guider.

Jeg har også brug for at vide, hvordan jeg rocker den igen efter skæreprocessen? Jeg ville være meget taknemmelig, hvis nogen ville hjælpe mig i denne proces ved at sende mig et link eller en artikel til processen.
Jeg er en noob i kemi, så jeg håber, at denne proces ikke er kompliceret.

Jeg har læst, at jeg kan bruge benzokain, men det er svært at finde dette kemikalie. Er laktose eller inositol gode muligheder?

Tak skal I have.
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Hvis du vil gøre det, skal du ikke skære det med noget, der er aktivt. brug benzokain eller lidokain. brug ikke koffein eller inositol. bland det godt. sigt det. sæt det i ovnen i et par minutter og brug en hidraulisk presse til at lave en mursten ud af det.
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
Jeg er slet ikke enig ... benzokain, prokain osv. er antirytmiske stoffer og kan forårsage en mere kompromitteret hjertestatus. det er meget brugt, men er slet ikke en god idé ... for at være ærlig er alle kokainens skæremidler farlige, en af de farligste tilsættes i colombianske / peruanske fabrikker, jeg vil ikke skrive her navnet for ikke at give ideer, det er meget kendt, men en nybegynder bør ikke engang tænke på at tilføje det.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Og de gør det, fordi det øger effektiviteten, men det er virkelig ulækkert og farligt, så det er altid skåret, der er ikke noget kokain, der ikke er skåret med det, fordi producenterne i Sydamerika tilsætter det.
 

coke199

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2022
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
Jeg tror, du mener Levamisole, helt ærligt!
 

coke199

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2022
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
Tak for din hjælp.

Jeg vil gerne spørge om:
1. Er laktose godt at skære i?
2. Er der andre måder at lave en mursten eller omstøde pulveret på, medmindre man bruger en hydraulisk presser?
3. Hvorfor foreslår du ikke at bruge inositol?
4. "Bland det godt" mener du, at jeg bare blander det i pladen? nogen råder mig til at opløse både koks og skæremiddel i en opløsning for at binde på et molekylært niveau. Så hvad synes du om det?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Det er måske ikke farligt, men det gør din næse helt klistret.
Hvorfor bruger du ikke taurin?
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8

præcis ... der er ikke noget, vi kan gøre ... vi er nødt til at antage det, men faren kommer, når en eller anden fyr læser om det og tænker, damn ... jeg vil tilføje mere for at øge kraften, så bliver jeg kongen! og det er en lorte ting, som er dosisafhængig.... et par stykker er meget dårligt, men hvis man går over stregen, kan man slå folk ihjel. måske er det ikke en god ting at have moral eller samvittighed, når man sælger stoffer, men....
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
alle polyalkoholer har en stor effekt på fordøjelsessystemet ... jeg har set folk kæmpe for at komme på toilettet efter at have indtaget cutted stuff med manitol ... som altid ... er det dosisafhængigt ... laktosen vil give et godt udseende, hvis du gør det rigtigt ... du kan bruge "magien", som har det nøjagtige udseende af et fiskeskæl rent koks ... men du skal lave det eller købe det hos en forhandler
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
Lad være med at gøre det ... det kan slå folk ihjel eller sende dem på skadestuen med en meget slem reaktion.
der er mange flere
"sunde" muligheder.... hvis du er sikker på, at din coke ikke vil blive brugt til at ryge, er der smukke og magiske muligheder ... aminosyrerne er fantastiske til det, men hvis nogen prøver at lave en base eller cracj, vil det være umuligt ... og en dårlig lugt ... men det visuelle resultat vil være fantastisk ... for eksempel valin, tryptofan.... (valin ville være det perfekte snit til det visuelle, men forfærdeligt til rygning)
 

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
Hvorfor Valin eller Tryptophan ville være godt til grafik, det er et hvidt pulver uden glans, hvad skulle få det til at se godt ud?
Hvis du vil have det til at skinne og se godt ud, er inositol en dårlig idé.
 

coke199

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2022
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
Jeg synes, det er godt, men kan du give mig et hint om, hvordan man "gør det rigtigt"?

Det gør jeg bestemt ikke,
Ærlighed er bedre end penge.
Jeg spørger bare efter ikke-effektive skæremidler.

Jeg synes, det er en god idé, men kan du give mig et hint om blandingsmetode og omstøbning efter skæring? Skal jeg bruge et opløsningsmiddel eller noget andet?
 

coke199

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2022
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
Har du forslag til et bedre skæringsmiddel?
 

coke199

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2022
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
Jeg synes, taurin er en god idé; det ser ud som et hvidt og skinnende pulver, men jeg synes ikke, det lugter som normal koks, vel?
Kender du en god metode til at blande det? Skal jeg bare blande det, eller er det bedre at opløse begge kemikalier i en opløsning for at binde dem på molekylært niveau?
 

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
Kan du forklare, hvad du mener med at opløse i en opløsning og binde?
Det afhænger af, hvor meget du vil opløse, og hvor meget du vil skære det?
Hvis du blander pulveret, vil det miste flakstrukturen.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Taurin er lugtfrit og smager let syrligt, det er ikke psykoaktivt og er et endogent stof, der ikke tilstopper slimhinderne. Selv om man ved det, gør det ikke noget at tage det gennem næsen, det er meget mere behageligt end noget andet. Og fordi folk alligevel vil vide, at du strækker dig, vil de være glade for, at du ikke har puttet skidt i den.
Hvordan du gør det, ved jeg ikke, du må finde på noget, taurin er vandopløseligt, så du har i det mindste denne mulighed.
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
bør afhænge af den kilde, du har købt ... mine var ultra skinnende, og i jagten på valin har det et perfekt udseende ... meget bedre end andre ting ... ja, ren efedrin hcl er også perfekt, faktisk bør en professionel cutter vide, at PRO-skæring med efedrin vil give et perfekt resultat, men, farligt
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
re-rock, som du kaldte det, er den grundlæggende mate ... du har brug for acetone eller di-etyl eter ... en presse ville være en god idé, men der er andre måder at trykke på, vær fantasifuld bro
 
Top