Hvordan laver man e-liquide med ADB-Butinaca-pulver?

bobyloss

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 24, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1

Hej alle sammen, jeg leder efter den nøjagtige temperatur for at opløse adb-butinaca-pulver i e-væske. Jeg vil gerne fordampe det med min e-cig.

Jeg søgte i forummet og fandt ikke nogen tilfredsstillende resultater. Måske søgte jeg forkert, måske er der allerede et emne åbent om dette emne.
 

Bigtme

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 12, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
en lille smule varme ville af arbejde forsøger at bruge mikrobølgeovnen, hvis det ikke virker så kan det ikke rigtig cannabinoinds du bruger 25gram adb i 1000ml er, hvad jeg plejede at gøre, og det var ild.
 

Terternat

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 30, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg har ikke selv prøvet at opløse adb-butinaca i e-væske, men jeg har haft en del erfaring med at blande smagsvarianter. Jeg brugte en Packman engangspibe til at eksperimentere med forskellige e-væskesmage. Jeg fandt ud af, at forsigtig opvarmning af væsken hjalp med at blande smagene mere jævnt. Måske kunne du prøve noget lignende med din opsætning - start med lidt varme for at se, om det hjælper med at opløse pulveret bedre. Bare sørg for at holde temperaturen under kontrol og tjek sikkerheden, før du bruger den.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Jeg synes, du skal lave din egen e-væske. Der findes forskellige komponenter, som gør det muligt at opløse det, der ikke kan opløses i glycerin eller propylenglycol.
 

TotoRina

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 17, 2023
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Få fat i noget pg, opløs det i pg, bland pg med vape-juicen, så nemt er det;

Tag en keramisk skål og tilsæt pg deri, sæt den i mikrobølgeovnen i et minut eller deromkring, tilsæt adb til den varme pg, rør rundt, pg'en skal blive orange-agtig, nu har du pg noid juice, der skal blandes med enhver vape juice uden store komplikationer.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Ikke alle noider opløses i PG. Hvis du gør dette, så skriv til mig i DM
 

TotoRina

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 17, 2023
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Jeg gør dette med 5cl, hvis adbb ikke vil opløses i pg, så vil jeg sige, at det skal opløses i varm ethanol først og derefter blandes med pg-opløsning.
 
Top