Question Hvordan laver jeg anabolske steroider?

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
Du køber pulveret og opløser det for at gøre det injicerbart.
 

stonebanks

Don't buy from me
Member
Joined
May 1, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Tak, men jeg vil lave piller, så jeg nørder ingrediente eller en komplet recuperação, HVIS du ikke kender svaret, så sig til mig somente, der nu dette
 

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
Så har du brug for steroider, som du kan indtage uden indsprøjtning.
 

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
86
Reaction score
42
Points
28
Deals
5
Jeg er fra Kina, en steroid, peptid, leverandør, har brug for at købe produkter, bedes du kontakte mig.
 

chitownskag

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 27, 2024
Messages
2
Reaction score
8
Points
3
Det afhænger af, hvilken forbindelse du blander, og hvor koncentreret dit færdige produkt vil være...
For eksempel vil jeg lave testosteron Enanthate 250mg/ml...

Ting, du skal bruge......
-testosteron Enanthate pulver
Bæreolie (jeg bruger mct-olie), mange bruger vindruekerneolie. Jeg kan godt lide mct, fordi den er tyndere.
-benzylalkohol (for at holde opløsningen nogenlunde steril)
-benzylbenzoat (opløsningsmiddel til at nedbryde pulveret)
-varmeplade med magnetisk omrører
-autoklave (jeg bruger en steroklave)
-bottletop-filter med 22 mikron PVDf-filter
-Vaccumpumpe til at køre dit bundfilter.
-bægerglas til at blande dit produkt på din varmeplade (jeg bruger 500 ml)
-10 ml flasker med hættepropper og en hættekrymper.
-En vægt til at veje det hele.


Okay, så hvis jeg laver 100 ml testosteron Enanthate ved 250 mg / ml, ville jeg blande mine ingredienser sådan ...

* først ville jeg lægge 61,25 ml mct olie i mit bægerglas på min kogeplade, med magnetisk omrører kører ... Jeg har kogepladen tændt, men meget lavt, jeg skruer gradvist op, målet er at få det blandet med mindst mulig varme, da for meget varme kan nedbryde dit udstyr ...
*Tilsæt derefter 18 ml benzylbenzoat (18 %) til dit bægerglas i den mct-olie, der allerede er ved at blive blandet.
* tilsæt derefter 2 ml benzylalkohol (2%)
* når det har fået lov til at blande sig i et minut, tilsæt 25 gram testosteron enanthate pulver og lad det blande sig og meget gradvist bringe varmen op, prøv at holde dig under 130 ° F, hvis det er muligt ... Jeg bringer det bare langsomt op, indtil produktet er opløst ... (du kan bruge opløsningsmidler som ethyl oelate)
* Når dit færdige produkt er blandet grundigt, kan du lade det køle lidt ned og derefter køre det gennem dit bundfilter ... det produkt, der løber gennem filteret, er godt til at blive tappet på flaske ... Jeg bruger en pipette på 10 ml og putter det færdige produkt i de flasker, jeg tog ud af steroklaven, og sætter propperne, der har ligget i blød i benzylalkohol, i flaskerne, når de er tørret ... hvis du vil være supersteril, kan du bruge en kasse med laminar flow til at arbejde foran for at holde tingene ekstra rene (vil aldrig være helt sterile). Nå, men sæt propper på 10 ml flasker med det færdige produkt, og sæt hætter på og krymp dem ... Wallah

Når du læser dette, er jeg sikker på, at du kan se, at jeg langt fra er professionel, jeg kender ikke til kemi, og der er masser af forskellige måder og forhold og forskellige ting, du kan bruge ... men det er sådan, jeg gør det

For at lægge formler sammen kan du bruge en simpel aas-regnemaskine som denne ...
Jeg slår også forskellige formler op på forskellige clearnet-fora ... masser af info derude om blanding af forskellige forbindelser i forskellige koncentrationer ... bare nødt til at søge og læse ...
 

Edliant

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 23, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Har du overvejet naturlige kosttilskud, et solidt træningsprogram eller at rådføre dig med en fitnesscoach? De kan hjælpe dig med at nå dine mål uden de risici, der følger med ulovlige stoffer. Og hvis du holder dig til naturlige metoder, kan det give dig mere bæredygtige og sunde resultater i det lange løb.
 

Edliant

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 23, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
For år tilbage var jeg ret nysgerrig efter det samme og faldt over goliathsteroids.com. Helt ærligt var det en lettelse at finde et sted, der bare fungerede uden alt det drama. Deres ting er ligetil og pålidelige.

En af mine venner gik op i bodybuilding og nævnte dem, så jeg tjekkede det ud, og det gav mening at holde sig til noget legitimt. Jeg følte aldrig, at jeg vandrede rundt i mørket med dem. De tilbyder et solidt sortiment, og det er tydeligt, hvad du får. Bare sørg for at være sikker og gør dit hjemmearbejde, før du kaster dig ud i noget.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
247
Points
43
Er det til dig selv eller til salg?
 
Top