Hjælp med konvertering af BMK-pulver 718-08-1 til P2P

LordCrackingtonson

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 9, 2023
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Hej Breaking Bad-familie...

Jeg har søgt, men kan ikke finde nogen oplysninger om omdannelse af BMK-pulver 718-08-1 til P2P.

Ethyl 3-Oxo-4-phenylbutanoat

Har nogen fået yderligere oplysninger eller haft succes med konvertering?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hej. Jeg har ikke fundet klare data om denne reaktion, men ifølge den første reaktion med 74% udbytte kan du udføre simpel syrehydrolyse.
TxVraG6IKX
0oEdP9LiK4
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
659
Points
93
Deals
8
74 % kan være det højeste udbytte fra BMK-pulver til P2P i dag. Jeg vil være opmærksom på denne CAS. Tak skal du have.
 

LordCrackingtonson

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 9, 2023
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Efter yderligere undersøgelse ser det ud til, at cas 718-08-1 er et tæt derivat af MAPA kaldet EGPA.

Bør konverteres til P2P ved hjælp af den enkle syrehydrolose som indsendt af Mr Patton.

** interessant afhentning om esterudveksling fra ethyl til methyl ved hjælp af methanol og derefter forårsager Phenylacetylcarbinol som et biprodukt.

3ftPs1Wx9Q
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Så havde nogen købt fra dette nye lovlige BMK-alternativ og har arbejdet sig op til amph / meth eventuelle nye biprodukter eller problemer med syntese genoprettet til denne nye olie? Er destilation nødvendig for at få nok ren bmk, vil jeg spørge eksperter, hvor meget tid det har brug for under sur tilbagesvaling for at give P2P?
 
Top