GPS-beacons. Det største logistiske problem.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
En af de mest effektive metoder til at identificere narkolaboratorier er kontrolleret levering af udgangsstoffer. For at opnå dette behøver de retshåndhævende myndigheder ikke at samarbejde direkte med reagensleverandørerne. GPS-beacons kan installeres på toldkontorer, toldlagre, overførselssteder og alle andre mulige steder.

Desuden kan GPS-beacons placeres på køretøjer tilhørende personer, som ifølge de retshåndhævende myndigheder kan være involveret i produktion/distribution af narkotika. GPS-beacons kan indbygges i laboratorieudstyr.

Denne liste over retshåndhævende myndigheders brug af beacons er ikke udtømmende.

Nedenfor er der nogle eksempler på, hvordan senderne er camoufleret:

Metoder, der skal anvendes for at beskytte laboratoriet mod at blive sporet:
2VlJf9taBq


Ip3Afg40Sl

Det er nødvendigt at have mellemstationer og et team af folk, der arbejder der, men som ikke ved, hvor laboratoriet er.

Laboratorieteamet skal vide, hvor mellemstationerne er, og kunne overvåge dem på afstand. (Videoovervågning eller reel modovervågning)

Ideelt set skal du have et separat team af folk, der er ansvarlige for at sikre logistikken fra opsamlingsområdet til laboratoriet.

1. Bestil aldrig prekursorer direkte til laboratoriet. Brug et mellemled (garage/midlertidigt lager/et andet sikkert sted).

2. Udstyr dette sted med GPS-signaljammere.

3. Undersøg indgående varer og genstande omhyggeligt og i detaljer. Sørg for, at der ikke er nogen sporingsenheder.

4. Hvis du finder sporingsenheder, må forsendelsen af prækursorer/udstyr ikke sendes videre til laboratoriet, det kan være farligt. Du vil heller ikke længere have lov til at bruge den pågældende omladningsfacilitet, og det er tilrådeligt at suspendere det team, der opdagede sporingen.

5. Hvis forsendelsen er blevet kontrolleret, bør laboratorieteamet udstyre køretøjet til videre transport med GPS-signaljammere. Udfør lastning og levering af udstyr og reagenser til laboratoriet. Det team, der arbejder på omladningsstederne, må ikke overlappe med det team, der arbejder i laboratoriet.

VIGTIGT: Laboratoriet skal først og fremmest udstyres med GPS-jammere.

Hvordan kontrollerer man, om GPS-jammeren fungerer korrekt?

Du skal blot tænde for jammeren og tjekke signalniveauet på din smartphone, den skal være defekt. Husk, at alle jammere har forskellig rækkevidde, så til et laboratorium skal du bruge 3-5 kvalitetsjammere (eller flere, afhængigt af laboratoriets størrelse).
 
Last edited by a moderator:

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Vil du anbefale at tjekke alle ordrer med GPS-detektorer i stedet for at tjekke dem manuelt?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Ja, selvfølgelig, og bestil heller ikke reagenser, der skal leveres til selve laboratorieadressen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93

Der fik jeg dig! Jeg sætter virkelig pris på det arbejde, du gør med dette forum, og bare i går har jeg opdaget så mange nyttige oplysninger her, der går langt ud over fremstilling af lægemidler!

Tak for dit arbejde
 

Oppenheimer

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 31, 2022
Messages
11
Reaction score
6
Points
3
Jeg ville forvente, at en jammer ville være et stort flag for politiet om, at et hus er værd at holde øje med. Jeg er ikke sikker på, at fordelene opvejer ulemperne her. Jeg er enig i stort set alt andet her.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93

Jeg mener, hvordan kan en jammer overhovedet blive opdaget?

Sandsynligvis kun fysisk, når nogen holder øje med/går ind i huset, og i dette tilfælde ville det sandsynligvis allerede være for sent.
 
Top