Dead Drops Escrow i døde dråber

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Escrow er et fremragende værktøj i forbindelse med handler, især for køberne. Men problemet kan opstå, når køberne ønsker at snyde sælgeren. Når produktet sendes med posten, er der i tilfælde af problemer med af*****ningen af betalingen bevis for levering af pakken, men med døde dråber, når sælgeren skjuler produktet, kan køberen, når han kommer for at hente det, nemt kontakte sælgeren og fortælle ham, at pakken ikke er der, og at nogen måske allerede har hentet den, når det ikke er sådan, og han kan hævde, at han ikke vil betale for noget, som han ikke har modtaget, når han gerne vil blive høj med dine stoffer. Jeg kan forstå, at hvis der er en moderator, kan han prøve at løse spørgsmålet, men hvad hvis escrow er en bot? Er der andre løsninger? Mangler jeg noget i mit ræsonnement? Jeg er virkelig interesseret i at finde en løsning på dette problem, escrow er et grundlæggende aspekt, hvis nogen ønsker at skabe sin egen troværdighed, men kald mig paranoid, jeg er virkelig nødt til at tænke på hvert eneste lille problem, der kan opstå.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Der skal altid være en moderator til at håndtere et problem, hvis det opstår

QueenNefer

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Alligevel er dette spørgsmål legitimt.
Hvis nogen kender en metode, der forhindrer et sådant svindelnummer fra købers side, er de velkomne til at afsløre det.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Jeg kan ikke se en god måde at omgå det på..... Jeg tror, der er brug for en god moderator, der ved, at du har placeret pakken, og at der ikke var en stor forsinkelse i afhentningen.