- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 46
Escrow er et fremragende værktøj i forbindelse med handler, især for køberne. Men problemet kan opstå, når køberne ønsker at snyde sælgeren. Når produktet sendes med posten, er der i tilfælde af problemer med af*****ningen af betalingen bevis for levering af pakken, men med døde dråber, når sælgeren skjuler produktet, kan køberen, når han kommer for at hente det, nemt kontakte sælgeren og fortælle ham, at pakken ikke er der, og at nogen måske allerede har hentet den, når det ikke er sådan, og han kan hævde, at han ikke vil betale for noget, som han ikke har modtaget, når han gerne vil blive høj med dine stoffer. Jeg kan forstå, at hvis der er en moderator, kan han prøve at løse spørgsmålet, men hvad hvis escrow er en bot? Er der andre løsninger? Mangler jeg noget i mit ræsonnement? Jeg er virkelig interesseret i at finde en løsning på dette problem, escrow er et grundlæggende aspekt, hvis nogen ønsker at skabe sin egen troværdighed, men kald mig paranoid, jeg er virkelig nødt til at tænke på hvert eneste lille problem, der kan opstå.