Question Krystalsten ud af methylphenidat?

Thewizard-Bellymaster-420

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 25, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hej, i spekulerer på, om du kan krystallisere Methylphenidat tabs

Jeg har masser af Ritalin, men jeg vil gerne krystallisere det til snifning

Hvis du får mig
Greetz Bellymaster
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
Jeg er ikke sikker på, om man kan krystallisere det, men nogen gav instruktioner til ekstraktion i et reddit-indlæg ^^;

"Er der nogen effektiv måde at adskille MPH fra fyldstofferne i en pille? Min idé ville være at knuse pillerne, koge dem i en blanding af ethanol og vand (vodka), filtrere de resterende ting, der ikke ville opløses, og derefter koge blandingen, indtil ethanolen er kogt af, og MPH styrter ud af løsningen, da dens dårlige vandopløselighed, og så filtrerer du det bare af og har en rimelig ren mængde MPH."

"Ja, det lyder som en standard ethanolvask. Det burde være helt fint til stort set alle formål undtagen IV. Til rigarbejde skal du nok bruge et submikron laboratoriefilter, og selv da er det stadig ikke anbefalet, medmindre søvnløshed er et personligt mål.
Desuden fordamper 190 proof everclear så hurtigt, at tilberedningsprocessen er unødvendig. Bare spred opløsningen i en gryde for at fremme fordampningen."

Jeg ved godt, at det ikke var det, du bad om, men dette link kan være nyttigt for IV-brugere!
 

Thewizard-Bellymaster-420

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 25, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Tak, ja jeg kender dit reddit-indlæg.

Men ikke for det, jeg søger efter.

Jeg prøvede at udtrække det med methanol ethanol osv. osv. Enkel krystallisering krystalliserer ikke MPH

Jeg prøvede ikke saltsyregasmetoden.

Men det er derfor, jeg spurgte denne qeustion.

Forhånd
Tak for info
 

Thewizard-Bellymaster-420

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 25, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Er MPH bundet til et salt eller sulfat IDK?
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
afaik mph bruges i hydrochloridform i piller. og ja, pseudoefedrin kan købes i håndkøb i amerika, men man skal vist skrive under på et ark. jeg kender nogen, der bare stjæler det, hvilket er en langt bedre idé, så længe man ikke bliver opdaget. nvm du er i holland, så det er ikke en mulighed, min fejl ... jeg aner ikke, om en shake n bake ville fungere med mph. måske kan du spørge en af eksperterne i sidebjælken?
 

Thewizard-Bellymaster-420

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 25, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hej, i USA er Cold-tabletter med den aktive ingrediens pseudo-efedrin tilgængelige i håndkøb.
Jeg bor i Holland, og her er det stof strengt forbudt, og du finder det ikke på nogen måde.

Når jeg nu sammenligner efedrin og amfetamin, så er der ikke den store forskel.

Det, der er tilgængeligt i Holland på recept til ADHD-patienter, er Methylphenidat (Dex-amfetamin er også tilgængeligt på recept under opsyn).

Hvis jeg for eksempel vil bruge shake n bake-metoden, men med de piller, der er tilgængelige her i Holland, i stedet for efedrin? Ville det virke?

MPH har ab keton.

Jeg vil trække nøjagtigt B-Ketoamfetamin

Eventuelle forslag nogen?

Jeg søger bare og spørger, tager det ikke for alvorligt, men vil gerne vide det
Tak på forhånd
 

piloten

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Apr 29, 2023
Messages
4
Reaction score
9
Points
3
Hej, jeg havde en ven, der lavede methylphenidatkrystaller, som du ville gøre. Han sagde, at han bare opbevarede dem i ethanol eller methanol og derefter fik krystallerne. Jeg brugte ADHD-medicin i lang tid, og jeg prøvede, hvad de sagde, men det virkede ikke. Jeg har hørt, at folk bruger isopropylalkohol. Det kan du også prøve.
 
Top