Question Kan jeg krystallisere amfetamin?

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 21, 2024
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Så jeg tænkte på, om man kunne lave en HCl-krystallisation af amfetamin?

O For det første: Er det overhovedet muligt?

O For det andet: Hvis det er muligt, sætter jeg så bare et rør med HCl i en amfetaminfri base, eller laver jeg ren amfetamin og opløser det i noget?

O For det tredje: I hvad kan jeg opløse amfetamin, så det kan være en blanding klar til at krystallisere

Tak for al hjælp til mine andre spørgsmål!!!

HHH
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
@Bartholomeus svar på denne tråd siger "Tør pastaen, når tørret sulfat er opnået, opløses det i vand, tilsæt NaOH-opløsning for at få ren freebase-amfetamin tilbage. Opløs derefter ren freebase i opløsningsmidler som methanol / IPA / acetone, tilsæt syre og voila, du skal have et rent produkt. Eller bare tør pastaen, igen når tørret sulfat er opnået, tilsæt vandfri kold acetone til det og rens det få gange som dette"

https://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...ine-purification-by-acid-base-extraction.788/ denne tråd kan måske hjælpe 2
 

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 21, 2024
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Ved du, hvad renhed er?
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
Jeg er ikke den mest velbevandrede inden for kemi, men jeg tror, det afhænger af, hvor mange gange du vasker den med acetone.

ifølge den syre/base-ekstraktionstråd, jeg sendte dig, er ren amph "hvid (en knap mærkbar creme eller grå nuance kan være til stede), lugten er helt fraværende, smagen er bitter. Finkornet pulver, tørt, homogent, ikke fedtet, opløseligt i vand uden rester."
 

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 21, 2024
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Selvfølgelig vil jeg prøve det. Tak for det!!!
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
hvis det virker, kan du måske blive leverandør her c;

lmk!!!
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Amfetaminhydroklorid er langt bedre end sulfat, prøv det, hvis du har mulighed for det, men det er ret svært at få krystaller ved inddampning, da det er så hygroskopisk, men når det smeltes og afkøles, danner det en slags krystalstruktur.
 
Top