Question Er der nogen, der vil købe 5000-10.000 XTC regelmæssigt?

Toomuchname

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2022
Messages
35
Reaction score
23
Points
8
Jeg leder efter en langsigtet, regelmæssig, tillidsvækkende forretningspartner i Europa.
 

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
Yo Yo Yo brødrene her! Fantastisk forretningstilbud lige her, gutter! Vær venlig ikke at tage imod det lmao (mdma bad for u <3)
Lad os forklare hvorfor:
7500 piller kræver 1,5 kg MDMA ved en dosis på 200 mg hver, 1,5 kg MDMA er et sted omkring 5000 euro, fordi vi øjner prisen. (1 kg MDMA koster 3300 euro, spørg Valentino Cartel)

Grundlæggende matematik!
1000 g = 1 million mg = 5000 piller (200 mg hver) = 0,66 euro pr. pille
1500 g = 1,5 millioner mg = 7500 piller = 0,66 euro pr. pille

MDMA'en er ret billig, en god pris er ikke noget problem, men problemerne begynder, når man tager presning i betragtning.
1 pille = 200 mg MDMA + 200 mg inaktive stoffer (bindemiddel, glansmiddel og farve) + fortjeneste (for den fyr, der laver dem, selvfølgelig)
1 pille = 1 euro = 0,66 euro MDMA + 0,34 euro
7500 piller = 7500 euro = 5000 euro MDMA + 2500 euro det andet lort (inaktive ting + overskud + stor pik energiskat)

Jeg ved ikke, om du finder dette meget tiltalende, men det gør vi ikke, simpelthen fordi vi ikke tolererer dette stof.

(Glem ikke, at denne fyr kan blande pillerne med GUD ved hvad, amf, meth, æsel- og hestelort).

Lad være med at tage XTC, ryg hash og nyd livet.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
190
Reaction score
74
Points
28
Deals
9
.
Mange siger, at "ægte mdma er det bedste", men de forstår ikke, hvad der kan være godt ved et stof, der giver overdosis efter hundredvis af miligram og kræver, at andre stoffer, man tager, bliver kølet ned eller noget.
grundlæggende er amfetamin sjovt
meth gør en til zombie
kan ikke sige amf, fordi det ikke gør det i virkeligheden, så jeg vil ikke sige noget
stofmisbrugere tager bare, hvad de kan
 
Top