Analyse af amfetaminpsykose

BHBlueberry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 17, 2022
Messages
20
Reaction score
11
Points
3
Jeg er nødt til at dele min viden om amfetaminpsykose med jer. Jeg kan læse her, at det er amfetamins skyld, men det er det egentlig ikke. Årsagen til, at disse ting sker, er måske over min tænketank, men jeg kan kun grundlæggende forklare dette problem.

Så der er to grunde til, at der opstår psykoser. Den første er, at du sniffer stoffet, og den anden er den fatale forsinkelseseffekt. Psykosen viser sig som regel først efter 3-4 dages indtagelse af stoffet uden søvn. Din hjerne bliver svagere, og det sker hurtigere, hvis du ikke spiser eller spiser for lidt (især kulhydrater). Så når din hjerne er svagere, lukkes dine beskyttelsesprocesser ned for at optimere energiniveauet. Din krop tæller ikke korrekt de doser, du tager, så den fortæller dig ikke, at du skal "tage mere" osv. Hvis du tillader dig selv (efter konstant at have taget) ikke at tage sunstance i længere tid (mængden i hjernen er lav), og du pludselig tager en masse (selv en normal genindtagelse), især ved at sniffe (og derved går en stor del af dosis direkte til hjernen uden at gå gennem den normale fordøjelsesvej) - vil din hjerne blive chokeret og vende sig mod dig - fordi det er en meget farlig situation, og på denne måde er der stor sandsynlighed for, at du vil stoppe med at tage stoffet.

Jeg håber, at jeg har forklaret det for dig, hvis ikke, så spørg. :)
 
Top