Question Ab-ekstraktion eller -separation og -oprensning

browsing123

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 12, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Brug et par kopper som blandeapparater og acetone citron ammoniak gul flaske heet muriatisk syre vand og kaffefiltre. I dette tilfælde vil epsomsalt blive adskilt og renset, og det første trin er halvt vand, halvt citronammoniak og derefter tre dråber syre. Det næste trin i en anden kop er vist halv citronammoniak halv acetone tilsæt tre dråber syre i en anden kop tilsæt halv syre halv acetone tilsæt derefter tre dråber syre. Jeg ved, at det første trin er korrekt, men jeg kan huske de rigtige trin i processen, jeg ved, at det involverede 7 forskellige blandekopper og et shotglas med og bag Epsom-saltet, indtil det er hvidt, og mal det derefter til pulver og bland det i den første opløsning. Efter et par gange blander du det hele sammen i en kop, og du skal næsten kunne se to lag oven på hinanden, du hælder noget af den gule flaske med heet i, og de to lag blandes sammen, og du ser små snefnuglignende partikler flyde i opløsningen, du kan opvarme opløsningen indtil du ser en gul olie dannes og opsamle den med rørepinden, eller du kan ikke opvarme opløsningen og vente et par timer, og du vil se små runde hvide kugler dannes, og du filtrerer dem ud ved hjælp af et kaffefilter og hælder derefter lidt muriatisk syre i, og du har nu rent og voksfrit Epsom-salt, der omkrystalliserer. Kender du tilfældigvis de manglende trin i denne reaktion? Jeg kan sætte de videnskabelige navne på ingredienser, hvis du ikke forstår min skrivning, også hvis du har brug for lidt flere detaljer, kan jeg prøve at huske trinene lidt mere, jeg mistede mit diagram, jeg brugte den tid, jeg gjorde denne separationsrensning. Og undskyld venligst min grammer og stavning
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Du renser magnesiumsulfat fra Epsom-salt? Vi har ikke brug for kodeord og den slags, for alle kender de forbandede kodeord.
 

browsing123

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 12, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Ja, det er det, jeg forsøger at gøre. Men med kopper i stedet for separationstragte.
 

browsing123

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 12, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Dam ingen har viden til at gøre dette, jeg troede helt sikkert, at nogen ville vide det lol
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Ingen forstår hvorfor, for kommercielt Epsom-salt er ret rent, og de fleste bruger det som tørremiddel, så det behøver ikke at være så rent. Med kopper i stedet for en seperationstragt betyder det bare dekantering, og en pipette eller sprøjte kan få det sidste med. OK, så ms er opløseligt i vand, så vi starter der, nu har vi brug for en upolær opløsning ... uanset hvad du prøver at gøre, må der være en bedre måde
 

browsing123

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 12, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Du skal bare skille voksen ud for at lave rent Epsom-salt. Og det eneste, du skal bruge, er det, jeg skrev. Måske er der en anden, der ved det.
 
Top