Question Podíl myšlenky

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Ahoj všichni, jsem s tímto fórem před několika měsíci, úžasné národy, chtěl bych říct, děkuji vám všem za to, že si navzájem pomáháte na cestě chemie a rostete

Píšu tento příspěvek je, že mám otázku, kterou bych se vás rád zeptal, žiji v Malajsii a chtěl bych být drogový dealer, online obchodování s drogami, ale realita není tak snadná, většina Malajců stále není obeznámena s krypto a neobchodují s drogami online, potkal jsem pár dealerů jediný způsob, jak se živí, je dostat se na ulici a začít prodávat

Jsem kvalifikovaný programátor a všechny své úspory jsem použil na to, abych se dal na dráhu drogového dealera, můžete mi poradit, mám pokračovat nebo se vrátit ke kancelářskému životu?

jen tak na okraj, dodávám některé malajské látky, jako je XTC, ketamin, noid atd. teď mám od místního dodavatele, nějaká šance na mezinárodní obchodování?

Nejdřív jsem si vybral tuto cestu, protože jsem chtěl investovat sám, aby se stal hackerem, ale tato investice má nepředvídatelné množství peněz, a viděl jsem velmi málo drogových dealerů kolem mě, že udělali své úspěšné příběhy, to je důvod, proč jsem si vybral tuto cestu na první, prosím, nesuďte mě, byl jsem zpochybňuje sám sebe v poslední době bych měl pokračovat a velmi frustrovaný, prosím, zanechte svůj komentář budu velmi oceňuje, díky
 

Waterman1967

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1