Question vypnutí jednoho hrnce s plynem

cnasty1988

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 11, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
jsem poměrně nováček ve skutečném hand onu dělám výzkum už roky tohle je moje třetí reakce a když jsem vytvořil svůj plyn, abych oddělil meth od rozpouštědla, byl tam hnědý olej na botom jsem oddělil, ale nemůžu ho dostat do krystalizace může někdo pomoct
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
40
Points
18
Nevím, jaký typ rozpouštědla používáte, a proto nevím, zda je těžší nebo lehčí než voda, ale připadá mi, že je velká pravděpodobnost, že jste rozpouštědlo kontaminovali vlhkostí z plynové láhve! Zejména při použití kyseliny mourové a hliníkové fólie k výrobě sirovodíku vzniká také velké množství tepla. To rychle zahřeje roztok kyseliny v plynové láhvi a způsobí, že se spolu s plynem dostane do hadice ve formě páry. Jakmile se tato vlhkost dostane do rozpouštědla, absorbuje veškerý meth, který jste již vysráželi. NA DNĚ ROZPOUŠTĚDLA BY NIKDY NEMĚLO BÝT NIC PŘI ZPLYNOVÁNÍ, AŤ UŽ PŘED NEBO PO NĚM!!! Můžete pomoci zajistit, aby se při separaci nedostaly s rozpouštědlem náhodně žádné kapičky vody, když rozpouštědlo prolijete přes hromadu několika kávových filtrů. Poté, co se přesvědčíte, že na dně ani nahoře rozpouštědla nejsou žádné kapičky, jste připraveni k plynování. Jedním ze způsobů, jak zajistit, aby se do hadice nedostala žádná vlhkost, je 1. Použijte k výrobě plynu kyselinu sírovou a kamennou sůl, protože reakce není tak extrémní a produkuje mnohem méně tepla, nebo, pokud použijete kyselinu mourovou (kyselinu chlorovodíkovou) a hliníkovou fólii, můžete naplnit velkou širokou hadici.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
959
Points
113
Deals
1