Question Mám několik otázek týkajících se tajné syntézy amfetamin sulfátu.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Ahoj všichni, jsem tu nový a jsem začátečník, takže mám pár hloupých otázek, nevím, jestli se jich někdo někdy ptal, ale každopádně začneme !

je lepší mít elrlenmeyer a ohřívat na plotně, nebo baňku s plochým dnem a ohřívat ve vodní lázni? Myslím, že baňka s plochým dnem je lepší, protože je tam větší kontakt při ohřevu než u erlenmeyeru, mám pravdu?

Tohle je moje "nastavení"
0IBA8uUNGW
Je dobrá takováto digestoř?


Opravdu potřebuji kondenzátor a další věci? Pokud je nebudu mít, můj výtěžek bude nižší, že?


Děkuji za odpovědi!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Musíte používat pouze vodní lázeň, varná deska vám reakci a baňku zkazí.
Opravdu si myslíte, že ji používáme jen pro zábavu?
Přijdete o rozpouštědlo, vaše reakce se spálí a můžete se otrávit výpary rozpouštědla.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
52
Points
28
Dobře, protože jsem viděl syntézu člověka, který použil varnou desku k syntéze sulfátového amfetaminu.

Ne, to si nemyslím, ptám se proto, že jsem slyšel, že to opravdu není nutné.

Moc nerozumím tomu, když myslíte "ztracené rozpouštědlo", ztracené rozpouštědlo zahříváním bez kondenzátoru? (a na výpary mám digestoř)

Pokud chcete, mohu zveřejnit syntézu sulfátového amf, kterou mám? Možná lépe porozumíte mým otázkám.
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Můžete si dělat, co chcete, ale jsem si jistý, že naše metoda je lepší a funguje dobře. Říkám vám to proto, abych vám pomohl s dobrou výtěžností a úspěchem. Jako vodní lázeň můžete použít pánev s vodou.
Přesně tak, zpětný chladič sbírá páry rozpouštědla a kondenzuje je zpět do reakční směsi.
Záleží na vás.
 

HairyPoppins