Konzultace v oblasti zdraví, závislostí a snižování škod

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
216
Reaction score
223
Points
43
LNmMDPHTR8


Skvělé přání všem!

Po diskusi s administrativou jsem se rozhodl otevřít v této sekci fóra malou poradnu.

Něco málo o sobě: Jsem lékařka se specializací na psychiatrii a adiktologii a v těchto oborech pracuji již několik let. Na základě svých zkušeností jsem zjistil, že hlavním problémem ve zdravotnictví souvisejícím se závislostmi je neznalost a naprosto spravedlivá nedůvěra jednotlivců v systém.

Naštěstí platformy jako Breaking Bad poskytují lidem určitou míru svobody a umožňují pacientům i odborníkům komunikovat přímo a anonymně, aniž by byli svázáni systémovými omezeními. ano, nikdo zde neposkytne záruky a nevyřeší za vás všechny vaše problémy (stejně jako všude jinde). Nicméně zde můžete získat upřímné informace zdarma a bez závazků.

V tomto tématu se můžete ptát na jakékoli otázky týkající se zdraví, návykových látek, závislostí, harm reduction nebo jiných témat, která s danou problematikou buď souvisejí, nebo s ní poněkud nesouvisejí.

Nemohu sice slíbit, že odpovím okamžitě (nejspíše spíše naopak), ale budu se snažit odpovědět na každý z vás. Rád bych všem připomněl, že online psaní zpráv má svá omezení, a to nejen z hlediska doby odezvy, ale také z hlediska získávání informací potřebných pro objektivní, užitečná a bezpečná doporučení.

Pokud dáváte přednost soukromější komunikaci, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím soukromých zpráv.

Na závěr také všem doporučuji, aby si prohlédli celou sekci fóra o medicíně a zdraví, sdíleli ji mezi svými známými a podíleli se na jejím obsahu, pokud je to možné. Pokud máte k tomuto tématu znalosti nebo zkušenosti, ale nevíte, kde začít - také mi neváhejte napsat.

V každém případě vám rád odpovím na vaše dotazy a poskytnu pomoc podle svých možností.

Zůstaňte v kontaktu a buďte zdraví!
 
Last edited:

CamilleSilva

Don't buy from me
New Member
Joined