Защо моите дистинкции отнемат цяла вечност ?

methyllordir

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 20, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
1
Аз съм начинаещ и съм пробвал да дестилирам много масла, разтворители, смеси вода/масло и вода/разтворители и просто правя проста инсталация за дестилация с обикновени стъкленици и други неща, но няма значение какво дестилирам, просто отнема вечно
например, ако имам смес от вода и масло, тя дестилира само 10 мл за 4 часа

гледах твърде много процедури и настройки в youtube и интернет, изглежда, че няма нищо нередно в моите настройки, но просто странно отнема много време ?!?

Освен това използването на вакуумна помпа просто кара цялото място да се напълни с газ ( твърде много отпадъци ) , а също така виждам, че за обикновени дестилации вакуумът не е необходим, но на мен ми се струва невъзможно без него ?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Разкажете ни повече за това, което използвате за нагряване, какво нагрявате, стъклените съдове, които използвате, и т.н.
Използвате ли вана с нещо? Обгръщате ли горната част на колбата и колонката първите няколко см ?
 
View previous replies…

methyllordir

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 20, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
1
Използвам лабораторен електрически нагревател/магнитна бъркалка и лабораторни съдове от боросиликатно стъкло, нагряването във ваната просто кара разтвора да се нагрява по-бързо, но наистина не изглежда да помага за самата дестилация

Не съм опитвал да увивам колбата или горното стъкло
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Изолирането на колбата + колоната с алуминиево фолио ще помогне да се предотврати бягството на топлината и така ще направи дестилацията по-бърза, все пак дестилацията отнема време.